۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
بهره برداری از ۸ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر شهید رجایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد

بهره برداری از ۸ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر شهید رجایی

بندرعباس- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره‌برداری هشت پروژه‌ سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری در مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی ران گفت: علاوه بر پروژه های توسعه ای، زیرساختی و تعمیراتی که در بندرشهید رجایی در حال اجر است، طرح های متعددی نیز در بخش سرمایه گذاری و با مشارکت بخش خصوصی احداث شده که از این بین هشت پروژه مراحل نهایی سپری کرده و تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان هزینه انجام این پروژه ها را مبلغی بالغ بر۲ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: اعتبار هزینه شده در این هشت پروژه از محل جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی تأمین شده است.

وی اضافه کرد: با  بهره برداری از این  پروژه‌ها برای ۶۴۰ نفر از جوانان جویای کار  اشتغال مستقیم و غیر مستقیم فراهم می شود.

محمدی کرجی ران احداث سه پایانه نگهداری فرآورده های نفتی، احداث دو پایانه ترانزیتی و یک پایانه کالای خطرناک و همچنین احداث دو مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی را از جمله پروژه های  قابل افتتاح  در حوزه سرمایه گذاری عنوان کرد.

کد خبر: ۶۱٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha