۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
نسبت های مالی مهم «خوساز» افزایشی شدند
در مقایسه با دوره مشابه گذشته؛

نسبت های مالی مهم «خوساز» افزایشی شدند

شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره شش ماهه سال گذشته افزایش ۱۴۸درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش هفت درصدی در دارایی‌ها و افزایش هفت درصدی در سود انباشته داشته است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، براساس صورت‌های مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، سرمایه شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو یک هزار و ۱۱۹ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال است و این شرکت تعداد یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون برگه سهم منتشر کرده است.

درآمدهای عملیاتی شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۹۹ مبلغ ۲ هزار و ۹۲۵ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال و بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی مبلغ ۲ هزار و ۸۲۴ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال است.

برآورد مقدار فروش خوساز در دوره ۶ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ به میزان ۲۱۲ هزار و ۵۶۰ دستگاه است که نسبت به ۶ ماهه اول سال رشد ۶۹ درصدی پیش بینی شده است.

ترکیب سهامداران عمده شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو عبارت است از: شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (۳۶.۰۵درصد) و شرکت سرمایه گذاری سمند (۱۵.۲۱درصد)  

نکات با اهمیت گزارش شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به شرح زیر است:

* افزایش ۱۴۸درصدی در درآمدهای عملیاتی

* افزایش ۷درصدی در دارایی‌ها

* افزایش ۷درصدی در سود انباشته

* افزایش یک درصدی در حقوق مالکانه

* کاهش حاشیه سود خالص از ۰.۸۶درصد به ۰.۵۱درصد

* کاهش حاشیه سود ناخالص از ۵.۶۹درصد به ۵.۳۸درصد

* کاهش بازده دارایی از ۱.۲۹درصد به ۱.۲۱درصد

* کاهش بازده حقوق صاحبان سهام از ۳.۲۱درصد به ۲.۶۷درصد

کد خبر: ۶۱٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha