۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
پرداخت تسهیلات ویژه برای تکمیل طرح‌های صنعتی با ۳۰ درصد پیشرفت در قم
رئیس سازمان صمت قم خبر داد؛

پرداخت تسهیلات ویژه برای تکمیل طرح‌های صنعتی با ۳۰ درصد پیشرفت در قم

قم - سیجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از اعطای تسهیلات برای تکمیل واحدهای صنعتی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مناطق محروم و کم برخوردار قم خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، محمود سیجانی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم از اعطای تسهیلات برای تکمیل واحدهای صنعتی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مناطق محروم و کم برخوردار قم خبر داد و افزود: صاحبان واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه و محمود آباد می‌توانند در مصوبه جدید از تسهیلات تبصره ۱۸ برای تکمیل واحدهای صنعتی خود استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه جدید ستاد تسهیل فعالان اقتصادی که به دلیل چک برگشتی امکان استفاده از کارت بازرگانی ندارند هم بر اساس مصوبه جدید کارت بازرگانی آنان به مدت یک سال دیگر تمدید می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم همچنین از تصویب اعطای تسهیلات ۱۶۰ میلیارد تومانی به ۴۶ واحد صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان از محل تبصره ۱۸ خبر داد.

سیجانی با اشاره به اختصاص ۱۰۵ هکتار زمین با هدف توسعه متوازن و یکسان در تمام مناطق استان قم گفت: ۴۴ هکتار زمین در ناحیه صنعتی سیرو با اولویت صنایع غذایی، ۵۸ هکتار در شهرک صنعتی ثامن و ۵ و نیم هکتار زمین به حرفه فنرسازی در روستای بیدهند اختصاص یافت.

کد خبر: ۶۱٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha