۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
ارتقاء ۹ پله‌ای عملکرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی هرمزگان
استاندار هرمزگان خبر داد:

ارتقاء ۹ پله‌ای عملکرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی هرمزگان

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: رتبه عملکردی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با ۹ پله ارتقاء از رتبه ۲۲ کشور به ۱۳ رسید.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به ارتقا عملکرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی هرمزگان از رتبه ۲۲ به ۱۳ در کشور، عنوان کرد: بر اساس اعلام اتاق بازرگانی ایران، برگزاری جلسات منظم ماهیانه، اخذ مصوبات کشوری و استانی و پیگیری منظم اجرای مصوبات از جمله آیتم‌های تاثیرگذار در این رتبه عنوان شده است.

وی ادامه داد: این موفقیت و رشد عملکرد با تلاش و حمایت مجموعه مدیریت و دستگاه‌های اجرایی استان و پیگیری‌های مسئولان اتاق بازرگانی هرمزگان به دست آمده است.

استاندار هرمزگان افزود: تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و استفاده از نظرات این بخش در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری در حوزه اقتصادی، از موارد بسیار مهم محسوب می‌شود که در استان هرمزگان به عنوان قطب اقتصادی کشور، مورد توجه قرار گرفته است.

همتی تصریح کرد: حضور ثابت اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی در جلسات مهم اقتصادی استان هرمزگان، موجب اتخاذ تصمیمات و مصوبات کلیدی برای بهبود وضعیت اقتصادی استان شده است.

وی با قدردانی از تلاش های هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان، تاکید کرد:  نمایندگان بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و تسهیل امور بین الملل در بخش صادرات و رفع مشکلات کشور دارند.

کد خبر: ۶۰٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha