۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
اعتبار ۲ هزار میلیاردی راهداری در لایحه بودجه ۱۴۰۰
عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

اعتبار ۲ هزار میلیاردی راهداری در لایحه بودجه ۱۴۰۰

آذری، عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در شرایط کنونی وضعیت جاده ها و عملکرد راهداری در نگهداری و بهسازی این حوزه رضایت بخش نیست، گفت: بخشی از وضعیت کنونی جاده ها نشأت گرفته از رویکرد دولت در تأمین و تخصیص اعتبارات حوزه راهداری است.

به گزارش بازار، علی آذری عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره عملکرد دولت در تخصیص اعتبارات سالانه به حوزه راهداری، گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، اعتباری حدود دو هزار و ۴۰۴ میلیارد تومان را برای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در نظر گرفته است.
علی آذری

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته نمایندگان مجلس در کل نسبت به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ انتقاد دارند و معتقدند که منابع اعتباری در لایحه بودجه باید واقعی تر و شفاف تر دیده شود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی وضعیت جاده ها و عملکرد راهداری در نگهداری و بهسازی این حوزه رضایت بخش نیست، گفت: بخشی از وضعیت کنونی جاده ها نشأت گرفته از رویکرد دولت در تأمین و تخصیص اعتبارات سازمان راهداری است، متأسفانه در سال های گذشته بودجه راهداری و نگهداری جاده ها به درستی تأمین شده است.

لازمه توسعه ترانزیت کالا و حمل و نقل توسعه و تقویت زیرساخت های جاده ای است
آذری با تأکید بر اینکه لازمه توسعه ترانزیت کالا و حمل و نقل توسعه و تقویت زیرساخت های جاده ای است، افزود: تا زمانی که نتوانیم زیر ساخت ها را تقویت و بهبود ببخشیم، نباید توقع داشت که عرصه حمل و نقل جاده ای متحول شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در شرایط کنونی شاهدیم که بسیاری از نمایندگان نسبت به وضعیت جاده های مواصلاتی میان شهرها و روستاها اعتراض دارند که این مسئله نشان دهنده عملکرد ضعیف متولیان و دستگاه های مربوطه در بهسازی و نوسازی جاده ها است.

کد خبر: ۶۰٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha