۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
اشتغال‌زایی در مناطق محروم خراسان رضوی اولویت دارد
استاندار خراسان رضوی:

اشتغال‌زایی در مناطق محروم خراسان رضوی اولویت دارد

مشهد- معتمدیان، استاندار خراسان رضوی بر اهمیت تحرک بخشی در زیرساخت‌های مناطق کمتر توسعه یافته تأکید کرد و گفت: اشتغال‌زایی و کارآفرینی از اولویت‌های ما در مناطق محروم است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری خراسان رضوی محمد صادق معتمدیان از عزم جدی سپاه و دولت برای کمک به مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد و گفت: تداوم این همکاری می‌تواند منشأ اقدامات مفید و راهگشایی در حوزه محرومیت‌زدایی باشد.

وی مدیریت زمان در پروژه‌های محرومیت‌زدایی را مهم توصیف کرد و یادآور شد: با حضور بسیج سازندگی و به دلیل وجود روحیه کار جهادی همواره سرعت تکمیل پروژه‌ها بالا خواهد رفت.

معتمدیان یکی دیگر از مزایای حضور بسیج سازندگی در پروژه‌ها را کاهش هزینه و افزایش کیفیت عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری و همراهی بسیج سازندگی به بخش‌های محروم خراسان رضوی رسیدگی کنیم.

استاندار خراسان رضوی بر تحرک بخشی در زیرساخت‌های مناطق کمتر توسعه یافته تأکید کرد و افزود: اشتغال‌زایی و کارآفرینی از اولویت‌های ما در مناطق محروم است.

وی به لزوم تناسب میان اقتصاد و اقلیم در روستا اشاره کرد و یادآور شد: باید ظرفیت هر منطقه به درستی شناسایی شود و بر اساس پتانسیل‌های موجود برنامه‌ریزی صورت گیرد.

معتمدیان یکی دیگر از ضرورت‌های توسعه مناطق محروم را احیای قنوات دانست و افزود: در تلاش هستیم تا طی سال آینده بتوانیم بودجه لازم برای این موضوع را به تصویب برسانیم.

استاندار خراسان رضوی بر تسریع در روند ساخت مسکن در روستا نیز تأکید کرد و گفت: احداث منازل مسکونی در مناطق روستایی مهم‌ترین عامل در تثبیت و بازگشت جمعیت است.

وی توسعه و ترویج مشاغل خانگی، کسب و کار خرد، پرورش دام مولد و سبک را از جمله عوامل توسعه مناطق محروم عنوان و تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در روستا نیز باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

کد خبر: ۶۰٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha