۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
 اجرای ۳ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی آمل
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبر داد

اجرای ۳ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی آمل

آمل- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از هزینه ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای سه پروژه عمرانی در شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل گفت: مشارکت واحدهای تولیدی در امور شهرکها موجب سرعت بخشیدن و خدمات رسانی بهتر می شود و صاحبان صنایع و مدیران واحدهای تولیدی با تکیه بر تجارب خود، نقش مهمی در جهت رفع موانع و مشکلات ایفا می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اهمیت شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل در بین شهرکهای صنعتی استان اظهار داشت: شهرک صنعتی امامزاده عبداله به عنوان یکی از شهرکهای صنعتی فعال و نمونه استان، از ظرفیت بالایی در حوزه تولید و اشتغال برخوردار است.

موسوی بیان داشت: روابط متقابل مدیران شرکتهای خدماتی با شرکت شهرکهای صنعتی موجب مودت، همکاری، مساعدت و همچنین اجرای برنامه ها و پیشبرد و تسریع در کارها می شود.

وی تصریح کرد: پروژه روکش آسفالت معابر شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به منظور تسهیل در امور و تردد وسایل نقلیه اجرا می شود.

موسوی افزود: پروژه فیبر نوری این شهرک صنعتی نیز دارای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال درحال انجام است که چهار میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت شهرکهای صنعتی استان و مابقی اعتبار این پروژه هم توسط شرکت مخابرات استان و شرکت خدماتی شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار کرد: با توجه به اهمیت محیط زیست و همچنین واحدهای تولیدی و صنعتی فعال، پروژه مطالعه مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی امامزاده عبداله با اعتبار ۲۵۰۰ میلیون ریال در دست اجرا است.

کد خبر: ۶۰٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha