۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
تشکیل ۸۸ پرونده قاچاق کالا و ارز طی هزار و ۶۰ گشت مشترک در یزد
رئیس سازمان صمت یزد خبر داد؛

تشکیل ۸۸ پرونده قاچاق کالا و ارز طی هزار و ۶۰ گشت مشترک در یزد

یزد- رئیس سازمان صمت یزد از تشکیل ۸۸ پرونده قاچاق کالا و ارز طی بیش از یک هزار و ۶۰ گشت مشترک طی هشت ماه ابتدای امسال در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد، محمدرضا علمدار یزدی گفت: در هشت ماهه ابتدای سال‌جاری بیش از هشت هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی انجام و ۸۸ فقره پرونده قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۴۸۵ هزار ریال تشکیل شده است.

وی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: بیش از هزار و ۶۰ مورد گشت مشترک در زمینه کشف کالای قاچاق با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت یزد افزود: ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبارها، پایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت گزارش ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها از اولویت‌های این سازمان می‌باشد.

علمدار از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا گران‌فروشی با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر: ۶۰٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha