۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
 ۹ هزار واحد مسکونی در ایلام احداث می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۹ هزار واحد مسکونی در ایلام احداث می‌شود

ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از برنامه ریزی برای احداث ۹ هزار و ۱۹۵ واحد مسکونی استان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

علی اصغر کاظمی در گفتگو با بازار از برنامه ریزی برای احداث ۹ هزار و ۱۹۵ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی در سطح شهرهای ایلام خبر داد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی زمین‌های محل احداث طرح اقدام ملی زمین و مسکن و انعقاد تفاهم‌نامه هایی با نیروهای مسلح، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و ... در دست اقدام بودن مناقصه احداث و هم زمان تشکیل پرونده متقاضیان این طرح، در آینده نزدیک شاهد احداث این منازل خواهیم بود.

وی عنوان کرد: باید به دنبال راهکارهای حمایتی برای خانه دار شدن اقشار کم درآمدو دهک‌های پایین جامعه نیزدر قالب این طرح باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های وزارت راه و شهرسازی با وزارت کشور در موضوع تخفیف و تسهیل در صدور پروانه ساخت، سازمان نظام مهندسی ساختمان برای ارائه خدمات مهندسی و شرکت تهاتر ایرانیان برای تامین مصالح در این همایش ابراز داشت: امیدواریم این  تفاهم‌نامه‌ ها در مجموع موجب کاهش ۲۵ درصدی قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان طرح اقدام ملی شود.

وی عنوان کرد:  تا سال ۱۳۹۹ استان ایلام نیازمند ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی است.

کد خبر: ۶٬۰۵۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha