۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
دلالان خودروهای برنده شده در طرح های پیش فروش را با مبایعه‌نامه می‌فروشند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دلالان خودروهای برنده شده در طرح های پیش فروش را با مبایعه‌نامه می‌فروشند

دهقانی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می‌گوید دلالان، خودروهای برنده شده در طرح های پیش فروش خودروسازان را در بازار با حاشیه سود بسیار با مبایعه‌نامه به فروش می‌رسانند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، الهویردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره طرح‌های پیش فروش خودروسازان، گفت: در طرح‌های پیش فروش و فروش فوری خودروسازان، خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی نمی‌رسد زیرا دلالان با استفاده از کارت ملی و دور زدن شرایط شرکت‌های خودروسازی به راحتی در این طرح‌ها ثبت نام کرده و شانس مصرف‌کنندگان واقعی برای برنده شدن در این طرح‌ها را محدود می‌کنند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی افزود: دلالان، خودروهای برنده شده در طرح های پیش فروش خودروسازان را در بازار با حاشیه سود بسیار با مبایعه‌نامه به فروش می‌رسانند.

طرح‌های پیش فروش خودرو کارشناسی و مهندسی شده نیست
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آنجایی که اجرای این طرح‌ها کارشناسی و مهندسی شده نبوده و مطابق مسائل علمی وعملی دنیا نیست، تأثیرات آن دوام و بقایی ندارد، تصریح کرد: در این شرایط نه خودروساز به عنوان تولیدکننده می‌تواند عایدی چندانی داشته باشد و نه مصرف کننده  و سود نصیب دلالان می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: باید با اخذ راهکارهای مناسب در وهله نخست از زیان خودروسازان جلوگیری شود و قیمت درب کارخانه واقعی شود و از سوی دیگر خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد.

کد خبر: ۶۰٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha