۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
تخفیف میوه شب یلدا در میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین تهران خبر داد

تخفیف میوه شب یلدا در میادین میوه و تره بار

راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین تهران گفت: هموطنان می توانند میوه مورد نیاز خود برای شب یلدا را از میادین میوه و تره بار، با قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر تهیه کنند.

به گزارش بازار، سید سعید راد درباره وضعیت میادین میوه و تره بار اظهارداشت: امروز در این مراکز خدماتی، علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، محصولات پروتئینی همچون گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ و همچنین، انواع آجیل، خشکبار و تنقلات ویژه شب یلدا نیز عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه کارکنان سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و میادین و بازارهای تحت پوشش آن با تمام توان در خدمت شهروندان هستند، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم تا این امکان فراهم شود که شهروندان در مراجعه به این مراکز نسبت به وجهی که می‌پردازند، بیشترین محصولات ممکن را تهیه کنند و از میادین دست خالی برنگردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در حال حاضر، اختلاف قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر به ۳۷ درصد و سبزیجات و صیفی‌جات به ۳۴ و نیم درصد می‌رسد، خاطرنشان کرد: این تفاوت قیمت برای گوشت گوسفند ۱۹ درصد، گوشت گوساله ۱۵ درصد، گوشت مرغ ۱۸ درصد، تخم مرغ ۱۸ درصد و قند و شکر ۱۴ درصد است.

وی اعلام کرد: به نوعی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که خانواده‌ها در «شب یلدا» این امکان را داشته باشند تا میوه مورد نیاز خود را از میادین میوه و تره بار، با قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر تهیه کنند، ضمن اینکه درباره سایر محصولات مورد نیاز خانواده‌ها در طولانی‌ترین شب سال نیز تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است.

کد خبر: ۶۰٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha