۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
پلمب ۸۱۶ واحد صنفی متخلف در سیستان وبلوچستان/ همکاری ۹۱ درصدی اصناف
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پلمب ۸۱۶ واحد صنفی متخلف در سیستان وبلوچستان/ همکاری ۹۱ درصدی اصناف

زاهدان - شهرکی، رئیس صمت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۹۱ درصد واحدهای صنفی این استان دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کردند، گفت: ۸۱۶ واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی پلمب شدند.

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با تمدید شدن محدودیت‌ فعالیت صنوف در هفته گذشته در شهرهای زاهدان و زابل تنها واحدهای درجه یک امکان فعالیت داشتند و مابقی واحدهای صنفی همچنان تعطیل بودند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر استان سیستان و بلوچستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارد، افزود: ما از همکاری خوب همه صنوف استان در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در سه هفته گذشته قدردانی می‌کنیم و امیدواریم به مانند همیشه در ادامه نیز صنوف با ما همکاری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو با تلاش بازرسان این سازمان و طی برگزاری گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا  از ۲۰ آبان ماه تا ۲۱ آذر ماه، بیش از ۳۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی سطح استان انجام شده است.

وی ادامه داد: به دنبال نظارت‌ها و بازرسی‌های انجام شده علاوه بر تذکر و اخطار به ۵ هزار و ۶۲۳ واحد صنفی، ۸۱۶ واحد صنفی متخلف در سطح استان سیستان و بلوچستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده و صاحبان این واحدها به واحدهای قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه میزان تحقق بازرسی‌ها در سطح استان سیستان و بلوچستان ۹۱ درصد برآورد شده است، تصریح کرد: تیم های بازرسی متشکل از اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن تجارت، بهداشت و اماکن پلیس بوده است.

کد خبر: ۶۰٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha