۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
 راه ارتباطی ۴۳ روستا در زنجان بازگشایی شد
معاون راهداری زنجان:

راه ارتباطی ۴۳ روستا در زنجان بازگشایی شد

زنجان- یوسفی، معاون راهداری زنجان با بیان اینکه راه ارتباطی ۵۵ روستا در استان زنجان مسدود شده بود، گفت: با تلاش راهداران راه ارتباطی ۴۳روستا بازگشایی شد.

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک راه ارتباطی ۵۵ روستا در استان زنجان مسدود بود که با تلاش راهداران راه ارتباطی ۴۳ روستا در استان بازگشایی شد. 

وی اظهار کرد: در حال حاضر تنها راه ارتباطی ۱۲ روستا مسدود است که با تلاش راهداران به زودی بازگشایی می شود. 

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: بیشترین راههای ارتباطی مسدود مریوط به شهرستان های زنجان، ایجرود و ماهنشان است. 

یوسفی به وضعیت جاده های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش برف، مه غلیظ در تمام جاده های استان زنجان حاکم است که در این میان رانندگان آستانه دید خود را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه برف و کولاک در گردنه های کوهستانی استان زنجان حاکم شده است، ابراز داشت: همچنین مه غلیظ در گردنه های کوهستانی استان بسیار محسوس است و توصیه می شود رانندگان در حد ممکن در این محورها تردد نکنند. 

معاون راهداری  و حمل و نقل جاده ای زنجان با بیان اینکه سطح جاده های استان زنجان لغزنده است، تاکید کرد: رانندگان برای تردد در جاده های استان حتما زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند. 

یوسفی از به کارگیری ۵۰۰ راهدار در طرح زمستانی راهداری استان زنجان خبر داد و گفت: این استان ۳۲ راهدار خانه دارد. 

کد خبر: ۵۹٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha