۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
آلودگی هوای مشهد بر بارش‌ها غلبه کرد
در آخرین روز هفته

آلودگی هوای مشهد بر بارش‌ها غلبه کرد

مشهد- آلودگی هوا که همیشه باکمی شدت گرفتن وزش باد و یا بارش رحمت الهی از آسمان از چهره شهرها پاک می‌شد در طی یک هفته گذشته نتوانسته بر آلودگی هوای شهر مقدس مشهد غلبه کند.

به گزارش خبرنگار بازار مشهد مقدس که از شب گذشته تا صبح امروز با بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف همراه بوده اما در کمال ناباوری صبح روز پنجشنبه بنا بر اعلام سازمان حفاظت از محیط‌زیست وضعیت هوای این کلان‌شهر در بسیاری از مناطق در وضعیت هشدار قرار گرفت.

۷ منطقه در وضعیت هشدار
در همین حال مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی از  کیفیت هوای هفت منطقه کلان‌شهر مشهد روز پنجشنبه در وضعیت هشدار خبر داد.

تورج همتی کیفیت هوای مناطق سرافرازان، خیام شمالی، امامیه، تقی‌آباد، صدف، لشکر و طرق مشهد را در وضعیت آلوده و هشدار اعلام کرد و افزود: کیفیت هوا در ۱۶ منطقه دیگر مشهد سالم است. 

وی ادامه داد: شاخص کیفیت هوای کلان‌شهر مشهد هم‌اکنون ۹۹ ای.کیو.آی نشانگر هوای سالم اما در آستانه ورود به وضعیت هشدار است.

بارش‌ها ادامه دارد
در همین حال کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وضعیت جوی روزهای آینده در استان گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر دریافتی تا اوایل وقت روز یکشنبه هفته آینده به‌تناوب شاهد افزایش ابر در سطح استان و بارش‌هایی پراکنده به‌ویژه در نیمه شمالی استان خواهیم بود و در اغلب نقاط تشکیل مه و کاهش دید نیز ادامه خواهد داشت.

زهرا آهنگر زاده بیان کرد: ضمن اینکه از امروز تا روزهای ابتدایی هفته آینده، روند کاهش دما به‌ویژه دمای حداقل شبانه نیز پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۵۹٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha