۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
۴ هزار نفر در شهرک صنعتی اشراق زنگان شاغلند/ انتقاد از بی توجهی به زیرساخت های ایمنی
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

۴ هزار نفر در شهرک صنعتی اشراق زنگان شاغلند/ انتقاد از بی توجهی به زیرساخت های ایمنی

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در شهرک صنعتی اشراق زنگان ۷۵۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال است، گفت: چهار هزار نفر در این شهرک مشغول به کار هستند ولی به زیر ساختهای ایمنی آن توجه نشده است. 

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شهرک صنعتی اشراق زنگان ۲۵ سال است که راه اندازی شده است، گفت: این شهرک آتش نشانی و اورژانس ندارد تا در مواقع بحرانی خدمات لازم را به کارگران بدهد. 

وی اظهار کرد: در شهرک صنعتی اشراق زنگان ۷۵۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال است و چهار هزار نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار هستند ولی به زیر ساختهای ایمنی آن توجه نشده است. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، گفت: باید تمهیدات بهداشتی و رفاهی لازم و مناسب در شهرک صنعتی اشراق زنگان توسط مسئولان ذی ربط مورد توجه قرار گیرد تا سرمایه گذاران با خیال راحت اقدام به تولید کنند. 

یگانه فرد تاکید کرد: این شهرک صنعتی  و اشتغال استان نقش بسیار مهمی دارد ولی آن طور که باید به آن توجه نشده است. 

وی بر لزوم شناسایی مشکلات شهرک های صنعتی در استان زنجان تاکید کرد و یادآور شد: توجه به این امر مهم باعث توسعه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی می شود. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، ابراز داشت: روزانه بیش از سه هزار خودرو سبک و سنگین در مسیر منتهی به شهرک صنعتی اشراق زنگان تردد می کنند، می طلبد که به تمهیدات ایمنی این شهرک صنعتی توجه شود. 

کد خبر: ۵۹٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha