۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
۳۳۱ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان:

۳۳۱ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شد

همدان - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: امسال با مسدود کردن ۳۳۱ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان نزدیک به ۱۲ میلیون مترمکعب آب صرفه‌جویی شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان،  منصور ستوده اظهار کرد: کبودرآهنگ با ۱۱۲ چاه بیشترین و فامنین با یک چاه کمترین تعداد انسداد چاه‌های غیرمجاز را به خود اختصاص داده‌اند و شهرستان همدان نیز با انسداد ۷۷ چاه غیرمجاز در رتبه دوم قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان بیان کرد: با اجرای طرح تعادل بخشی از نیمه دوم سال ۹۳ تاکنون در همدان نزدیک به پنج هزار و ۵۰ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه و موجب صرفه‌جویی بیش از ۳۳۴ میلیون مترمکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی شده است.

ستوده افزود: دادگستری، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی همکاری بسیار مناسبی در انسداد چاه‌های غیرمجاز استان همدان دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به اینکه گروه های گشت و بازرسی به طور شبانه‌روزی دشت‌های استان همدان را بازرسی می‌کنند؛ عنوان کرد: ۲۳ گروه گشت و بازرسی در راستای نظارت بر چاه‌های مجاز، جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های استان همدان به طور شبانه‌روز دشت‌ها را کنترل می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹۷ کنتور هوشمند نیز بر روی چاه های مجاز نصب شده و بر اساس پیش‌بینی برنامه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال جاری تعداد این کنتورها به ۵۰۰ عدد می‌رسد.

کد خبر: ۵۹٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha