۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
صدور «کشاورز کارت» به ارزش ۹۰ هزار میلیون ریال در استان سمنان
معاون جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد:

صدور «کشاورز کارت» به ارزش ۹۰ هزار میلیون ریال در استان سمنان

سمنان- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی سمنان از صدور کشاورز کارت به ارزش ۹۰ هزار و ۸۲۴ میلیون ریال در شعب بانک کشاورزی استان خبر داد و گفت: این کارت‌ها برای یک هزار و ۷۹ کشاورز صادرشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، خدابخش عرب صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: طرح کشاورز کارت در راستای حمایت از کشاورزان و ارائه تسهیلات برای خرید کود و سم در استان سمنان اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه یک هزار و ۷۹ کشاورز سمنانی برای دریافت این کارت به شعب بانک کشاورزی استان سمنان معرفی شدند، افزود: ارزش مالی این تعداد کارت ۹۰ هزار و ۸۲۴ میلیون ریال است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه نرخ این تسهیلات ۱۲ درصد با بازپرداخت یک‌ساله است، خاطرنشان کرد: در این طرح کشاورزانی که به تولید محصولات استراتژیکی ازجمله گندم، جو و کلزا می‌پردازند تسهیلات پرداخت می‌شود.

عرب اضافه کرد: در این راستا به ازای هر هکتار زمین دو میلیون تومان و هر ۱۰ هکتار زمین ۲۰ میلیون تومان تسهیلات حمایتی پرداخت می‌شود که ضمانت این تسهیلات با ساده‌ترین روش یعنی تضمین زنجیره‌ای توسط کشاورزان انجام می‌شود.

کد خبر: ۵۹٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha