۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
۱.۷ برابر شدن سهم کفش های مخصوص دویدن در بازارهای جهانی
پیش بینی بازار جهانی کفش های مخصوص دویدن تا سال ۲۰۲۹

۱.۷ برابر شدن سهم کفش های مخصوص دویدن در بازارهای جهانی

کارشناسان جهانی معتقدند در حال حاضر سهم کفش های سبک دنباله دار مخصوص دویدن در بازارهای جهانی حدود ۴۰ درصد است که با افزایش تقاضا بخصوص بین جوانان برای ماجراجویی و دویدن در زمین های طبیعی و ناهموار، تا ۹ سال آینده ۱.۷ برابر خواهد شد.

بازار؛ گروه صنعت: به گفته کارشناسان جهانی، افزایش فعالیت های ماجراجویانه همون دویدن در مسیر های نا هموار بخصوص در بین جوانان منجر به افزایش فروش کشف های مخصوص دوندگی شده است به طوری که بازار جهانی این نوع کفش های خود را برای رشدی به میزان ۵ درصد در سال آماده می سازد.

از سوی دیگر افزایش تمایل به انجام ورزش دویدن به دلیل افزایش آگاهی مردم در سراسر جهان است که زمینه ساز شامل فعالیت هایی مانند دویدن در زمینهای طبیعی و زمین های ناهموار و دشوار می شود. به این ترتیب کارشناسان معتقدند بازار جهانی کفش مخصوص دویدن،  تا ۹ سال آینده شاهد افزایش تقاضایی به میزان ۱.۷ برابر خواهد بود.

کارشناسان معتقدند بازار جهانی کفش مخصوص دو،  تا ۹ سال آینده شاهد افزایش تقاضایی به میزان ۱.۷ برابر خواهد بود

سهم ۴۰ درصدی کفش های سبک دنباله دار مخصوص دویدن در بازارهای جهانی
بر اساس این گزارش، نوعی از کفش های مخصوص دویدن معروف به «کفش های سبک دنباله دار»  رشد بالایی را نشان می دهند و در حال حاضر بخش قابل توجهی از سهم بازار را در اختیار دارند.

محبوبیت این نوع کفش در بین مصرف کنندگان را می توان به عملکرد خاص آن ارتباط داد که بر این اساس می تواند برای دویدن روزانه و همچنین دویدن های طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد.

«ایجاد تعادل، ایمنی بالا، راحتی، چابکی و طراحی زیبا» از جمله ویژگی های کفش های سبک دنباله دار است که باعث شده مصرف کنندگان از آن بخوبی استقبال کنند. بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر  کفش های سبک دنباله دار بیش از ۴۰٪ از کل تقاضای کفش های مخصوص دویدن در سطح جهان را تشکیل می دهند. به این ترتیب با افزایش تمایل به استفاده از این کفشها برای دویدن در سطوح دشوار انتظار می رود نرخ رشد فروش این نوع کفش سالانه ۶ درصد باشد.

در حال حاضر آمریکای شمالی بازار جهانی کفش دنباله دار را رهبری می کند و تعداد شرکت کنندگان آمریکای شمالی  در فعالیت های روزانه از جمله دویدن، از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۹ بیش از ۳۵٪ افزایش خواهد داشت

بازار جهانی کفش های سبک دویدن  در دست آمریکای شمالی
بر اساس این گزارش ۸۳٪ از دوندگان در سال ۲۰۱۹ از کفش های مخصوص دنباله دار استفاده کرده اند.  از سوی دیگر  در حال حاضر آمریکای شمالی بازار جهانی کفش دنباله دار را رهبری می کند. جالب است بدانید مصرف کنندگان آمریکایی دویدن را به عنوان یک فعالیت اصلی پذیرفته اند. به طوری که تعداد شرکت کنندگان آمریکای شمالی  در فعالیت های روزانه از جمله دویدن، از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۹ بیش از ۳۵٪ افزایش خواهد داشت.

از سوی دیگر کارشناسان می گویند، کشورهای آسیای شرقی، آسیای جنوبی و اقیانوسیه بازارهای نو ظهوری هستند که نرخ رشد امیدوار کننده ای به ترتیب به میزان ۶.۵ و ۷ درصد را نشان می دهند. گفتنی است در کشورهای سه منطقه نامبرده جمعیت در حال رشد به عنوان نیروی محرکه عمل می کند و موجب رشد بازار کفش های مخصوص دویدن می شود.

کد خبر: ۵۹٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha