۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
 اشتغال مشمولان ماده ۱۴۸ قانون کار در استان مرکزی به ۱۲ هزار نفر رسیده است
استاندار مرکزی:

اشتغال مشمولان ماده ۱۴۸ قانون کار در استان مرکزی به ۱۲ هزار نفر رسیده است

اراک- استاندار مرکزی با اشاره به رونق اقتصادی استان مرکزی گفت: اشتغال مشمولان ماده ۱۴۸ قانون کار در استان مرکزی امسال برای نخستین‌ بار به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است که مبین رونق اقتصادی در این منطقه است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده ظهر سه شنبه در آیین افتتاح ۳۲۲ طرح تعاونی که با حضور معاون رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس در استان مرکزی مورد افتتاح قرار گرفت طی سخنانی با اشاره به اینکه استان مرکزی در حال حاضر از رونق خوبی برخوردار است اظهار داشت: اشتغال مشمولان ماده ۱۴۸ قانون کار در استان مرکزی امسال برای نخستین‌ بار به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است که مبین رونق اقتصادی در این منطقه است.

استاندار مرکزی افزود: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحدمسکونی از سوی تعاونی‌های مصرف کارکنان در این استان ایجاد شده که این رقم قابل توجه است و ۲ هزار و ۲۷۰ شرکت تعاونی در استان مرکزی وجود دارد که تاکنون این شرکت‌ها ۲۱ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.

آقازاده در خصوص گردشگری استان مرکزی عنوان داشت:  این استان در ایام نوروز نیز ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری برای پذیرایی از مسافران نوروزی دارد و از همه مسئولین و معاون رییس جمهور دعوت می کنیم که به این استان سفر کنند.

بر اساس این گزارش ۳۲۲ طرح تعاونی کشور با عضویت ۱۹ هزار و ۶۷۸ نفر، سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۱۲ هزار و ۷۷۷ نفر در کشور با دستور معاول اول رییس جمهوری امروز کار خود را آغاز کردند.

کد خبر: ۵٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha