۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
 پرداخت ۹۰ درصد تسهیلات کرونایی در مازندران
معاون استاندار مازندران عنوان کرد

پرداخت ۹۰ درصد تسهیلات کرونایی در مازندران

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به پرداخت حدود ۹۰ درصدی وام کرونایی به مشاغل آسیب دیده اظهار داشت: این تسهیلات به ۱۴ رسته مشاغل پرداخت شده است.

 حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به خسارت های ناشی از شیوع کرونا ویروس بر مشاغل و کسب و کارهای مختلف در استان، اظهار داشت: تاکنون حدود ۹۰ درصد وام های کرونایی به متقاضیان ۱۴ رسته کسب و کار آسیب دیده پرداخت شده است.

وی رقم تسهیلات پرداختی را بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین رسته ثبت نام کننده برای دریافت تسهیلات مربوط به حمل و نقل بوده است و مازندران در مجموع رتبه برتر کشور را در حوزه پرداخت تسهیلات به دست آورده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران به برنامه های جهش تولید و رونق اقتصادی در استان اشاره کرد و گفت: برنامه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در قالب ابلاغیه به مسئولان و فرمانداران اعلام شده است.

وی یکی از برنامه های جهش تولید در استان را بهره گیری از ظرفیت سواحل و گردشگری برشمرد و گفت: در استان طبق توافقنامه ۱۶۵ اسکله چندمنظوره احداث خواهد شد که در مجموع برای ساخت بیش از ۷۰ اسکله موافقنامه صادر شده است.

خیریان پور همچنین درباره پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب و کارهای مختلف در استان گفت: طبق مصوبه کارگروه برای نانوایی هایی استان برای بهسازی تسهیلات دریافت خواهند کرد.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: در این راستا تاکنون به بیش از هزار واحد خبازی در استان تسهیلات نوسازی و بهسازی داده شده است.

کد خبر: ۵۹٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha