۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
۸ پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران با تاخیر مواجه است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۸ پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران با تاخیر مواجه است

آمل - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: دو پروژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی مانند نیروگاه مولد در استان تکمیل شده و هشت پروژه با تاخیر مواجه است.

مفید غلامی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی در سال جاری برای استان مصوب شده است، گفت: دو پروژه بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی شامل نیروگاه مولد و مقیاس کوچک و توسعه نوغانداری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در استان تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: در حال هشت پروژه اقتصاد مقاومتی استان مصوب سال جاری در اجرا با تاخیر مواجه و چهار پروژه از برنامه جلوتر است.

وی با بیان اینکه چهار پروژه اقتصاد مقاومتی نیز طبق برنامه پیش می رود، افزود: امسال ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان اجرا و عملیاتی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازدران، حمایت از پروژه های تولیدی و صنعتی بزرگ و اشتغال زا را از محورهای طرح های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

غلامی همچنین درباره آخرین وضعیت سد هراز نیز گفت: طبق تعهد تا پایان امسال قطعه اول جاده جایگزین محور هراز به طول چهار کیلومتر به بهره برداری می رسد و انتظار داریم قرارگاه برای تکمیل این پروژه از ظرفیت های موجود بهره برداری بیشتری داشته باشد.

کد خبر: ۵٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha