۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
طرح‌های نظارتی مربوط به کنترل بازار با همکاری بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود
رئیس صمت استان سمنان:

طرح‌های نظارتی مربوط به کنترل بازار با همکاری بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه طرح‌های نظارتی مربوط به کنترل بازار با همکاری بسیج در استان برگزار می‌شود، گفت: این طرح شامل بازرسی از انبارها نیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، تشنه دل پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین صمت و بسیج و سپاه، تاکید کرد: رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مردمی با حضور عوامل داوطلب بسیج و سپاه در زمره بخش های این تفاهم نامه است.

وی با بیان اینکه در این تفاهم نامه نظارت بر بازار و اصناف با کمک بسیجی های استان سمنان انجام می شود، ابراز کرد: اجرای طرح‌های نظارتی مربوط به کنترل بازار و کمک به شناسایی انبارهای غیر مجاز از دیگر بخش های این تفاهم نامه است.

رئیس صمت استان سمنان انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را یک فرصت دانست و تاکید کرد: به دلیل کمبود نیرو با این تفاهم نامه شاهد افزایش نظارت بر بازارها و انبارها خواهیم شد.

تشنه دل جلوگیری از احتکار را دیگر محور این تفاهم نامه دانست و گفت: نیروهای بسیج در سطح بازار به‌صورت نامحسوس اطلاعات حوزه تخلفات احتمالی اصناف و انبارها را رصد و اطلاع می دهند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار با موضوع کیفیت و نحوه نظارت ها از طریق نیروهای داوطلب مردمی در بسیج، افزود: ناظران افتخاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن گزارش‌ها تنظیمی را از طریق رابط تعیین‌شده بسیج اصناف به سازمان صمت ارسال می‌کنند را برخورد های لازم با موارد تخلفات از سوی اصناف و انبارها مانند گران فروشی، کم فروشی، احتکار و ... رسیدگی شود.

کد خبر: ۵۹٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha