۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
۴۲ پروژه گردشگری امسال در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید
معاون میراث فرهنگی کرمانشاه:

۴۲ پروژه گردشگری امسال در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

کرمانشاه-معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۴۲ پروژه گردشگری امسال به بهره‌برداری رسیده است، گفت: ۸۴ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری در این اداره کل صادر شده که این حجم از سرمایه‌گذاری بی سابقه بوده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمانشاه، اصغر رشنو در اولین جلسه کارگروه سرمایه گذاری و حمایت بخش خصوصی رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ که به ریاست معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به همدلی و همکاری که در استان وجود دارد، فضا برای حضور سرمایهگذاران در استان فراهم است.

وی با بیان اینکه ما باید از فرصت رویداد بین المللی گردشگری روستایی و اکوتوریسم کرمانشاه ۲۰۲۰ نهایت بهره برداری را بکنیم، گفت: هر هفته جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری گردشگری در این اداره کل برگزار می شود و به طور میانگین هر هفته ۱۰  تا ۱۵ موافقت اصولی صادر می شود.

رشنو ادامه داد: احداث نمایشگاه های دائم صنایع دستی در سطح کرمانشاه را اتفاق بسیار خوبی برای توسعه بازار فروش صنایع دستی استان خواهد بود که پس از بهره برداری می تواند تحول آفرین باشد.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امسال تعهد این اداره کل در برنامه توسعه استان بهره برداری از ۲۰ اقامتگاه بومگردی بوده است که ما تا پایان سال این عدد را به ۵۰ مورد خواهیم رساند که کار بسیار بزرگی خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: در حوزه مشاغل خانگی پرونده های بسیار زیادی داریم که در صورت تخصیص اعتبارات به ویژه در حوزه صنایع دستی استان کرمانشاه می تواند اشتغالزایی زیادی به دنبال داشته باشد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۴۲ پروژه گردشگری امسال به بهره‌برداری رسیده است، گفت: ۸۴ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری در این اداره کل صادر شده که این حجم از سرمایه‌گذاری بی سابقه بوده است.

کد خبر: ۵٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha