۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
پلمب ۷۹۳ واحد صنفی متخلف در سیستان وبلوچستان/ همکاری ۸۹ درصدی اصناف
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پلمب ۷۹۳ واحد صنفی متخلف در سیستان وبلوچستان/ همکاری ۸۹ درصدی اصناف

زاهدان - شهرکی، رئیس صمت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیش از ۸۹ درصد واحدهای صنفی این استان دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کردند، گفت: همچنین ۷۹۳ واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی پلمب شدند.

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: اظهار داشت: با تلاش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و طی برگزاری گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا  از ۲۰ آبان ماه تا ۱۶ آذر ماه، ۳۱ هزار و ۸۹۳ بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: با تمدید شدن محدودیت‌های فعالیت صنوف در هفته جاری در شهرهای زاهدان و زابل تنها واحدهای درجه یک امکان فعالیت دارند و مابقی واحدهای صنفی همچنان تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: ما از همکاری خوب صنوف استان سیستان و بلوچستان در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در دو هفته گذشته قدردانی می‌کنیم و امیدواریم به مانند همیشه در هفته جاری نیز صنوف با ما همکاری کنند.

شهرکی گفت: به دنبال نظارت‌ها و بازرسی‌های انجام شده علاوه بر تذکر و اخطار به ۴۷۶۱ واحد صنفی، ۷۹۳ واحد صنفی متخلف در سطح استان سیستان و بلوچستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده و صاحبان این واحدها به واحدهای قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه میزان تحقق بازرسی‌ها در سطح استان سیستان و بلوچستان ۸۹ و نیم درصد برآورد شده است، تصریح کرد: تیم های بازرسی متشکل از اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن تجارت، بهداشت و اماکن پلیس بوده است.

کد خبر: ۵۸٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha