۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
بارش برف در راه‌های استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده ولی باز هستند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان:

بارش برف در راه‌های استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده ولی باز هستند

سمنان- منصور کیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان از بارش برف در راه‌های استان خبر داد و گفت: گردنه‌ها و ارتفاعات برف گیر استان مانند آهوان به دلیل بارش برف لغزنده هستند.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به بارش برف همزمان با شامگاه یکشنبه در مسیرهای برف گیر و کوهستانی استان سمنان، بیان کرد: بارش برف از ساعتی قبل گردنه‌های استان همچون آهوان را سپید پوش و راه‌ها رل لغزنده کرده است.

وی با بیان اینکه دیگر محورهای کوهستانی نیز مانند پَرور و شمال شهرستان‌های دامغان و شاهرود نیز با بارش برف لغزنده هستند، بیان کرد: اکیپ‌های راهداری از روزهای قبل در گردنه‌های استان حاضر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون اکیپ های راهداری در حال تیغ زدن جاده آهوان محور سمنان - دامغان هستند، تاکید کرد: تردد در این محور انجام می شود اما جاده لغزنده است.

منصور کیایی خواستار استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای عموم رانندگانی که از گردنه‌های استان سمنان عبور می‌کنند شد و گفت: تداوم بارش برف تا فردا دوشنبه در سطح استان گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، همراه داشتن سوخت کافی، استفاده از زنجیر چرخ، همراه داشتن لباس گرم، اطمینان از سلامت ماشین، بخاری و برف پاک کن‌ها، تنظیم ساعت تردد در راه‌های استان سمنان برای عدم حضور در راه‌های برف گیر همزمان با تاریکی هوا و رعایت فاصله طولی مطمئن، عدم عجله و ... در زمره توصیه‌های پلیس برای رانندگان وسایل نقلیه‌ای است که قصد عبور از راه‌های کوهستانی را دارند.

کد خبر: ۵۸٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha