۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
شرکت‌های ایرانی جایگزین خارجی‌ها در پروازهای خارجی
وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

شرکت‌های ایرانی جایگزین خارجی‌ها در پروازهای خارجی

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، برای انجام پروازهای خارجی، شرکت‌های ایرانی جایگزین شرکت‌های خارجی شده است.

به گزارش بازار، محمد اسلامی در حاشیه مراسم روز جهانی هوانوردی با بیان اینکه شرایط سفرهای خارجی برای مردم فراهم است افزود: با شیوع ویروس کرونا حدود ۵۰ درصد میزان ترددهای هوایی در بخش پروازهای عبوری، داخلی و بین المللی کاهش یافته که البته هم اکنون پروازهای خارجی برقرار است.

وی درخصوص توسعه ناوگان هوایی کشور گفت: طرح‌های متعددی در توسعه ناوگان هوایی کشور مشخص شده اند که با اجرای آن‌ها تا پایان دولت دوازدهم، ظرفیت فرودگاه‌های کشور تا ۵۰ میلیون مسافر در سال افزایش خواهد یافت.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با توجه به ضوابط تعیین شده در شورای عالی هواپیمایی کشور، و با فرصت‌های ایجاد شده، توانستیم هواپیما به ناوگان هوایی کشور اضافه کنیم که این رویه سبب افزایش تعداد صندلی و پرواز و پاسخ به نیاز مردم شده است.

اسلامی درخصوص تردد اتوبوس‌های بین شهری در دوران کرونایی هم گفت: طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا اتوبوس‌های بین شهری موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بررسی کد ملی مسافران پیش از سوار شدن هستند که بنا بر این رویه، تاکنون به دلیل تخلف‌های انجام شده با ۸۹ شرکت اتوبوسرانی برخورد انجام شده است.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهد هر گونه تخلف در اتوبوس‌های بین شهری، با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر: ۵۸٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha