۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تامین کالاهای اساسی و دارو برای ۳ ماه پایان سال با جدیت پیگیری شود
معاون اول رئیس جمهور:

تامین کالاهای اساسی و دارو برای ۳ ماه پایان سال با جدیت پیگیری شود

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تامین کالاهای اساسی و دارو به خصوص در سه ماه پایانی سال، از دستگاه‌های ذیربط خواست نسبت به تامین کالاهای اساسی و دارو پیگیری مستمر و مجدانه داشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، اسحاق جهانگیری ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه تامین ارز کالاهای اساسی و ضروری، همچنین بر لزوم برنامه ریزی دقیق جهت تامین کالاهای اساسی و دارو برای سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: لازم است میزان کالاهای اساسی و دارو و همچنین ارز مورد نیاز برای سال ۱۴۰۰ برآورد شود تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به برخی گزارشی‌ها در خصوص افرادی که از سال ۹۸ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات دارو و کالای اساسی دریافته کرده، اما کالایی به کشور وارد نکرده اند، تصریح کرد: کارگروهی برای شناسایی دقیق اینگونه افراد و شرکت‌ها فعال شده و در صورت تایید عدم واردات دارو و کالا به کشور، با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، رییس کل بانک مرکزی و رییس سازمان غذا و دارو نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت ذخایر کالاهای اساسی ارائه و تصمیماتی نیز برای جبران کمبود ذخایر برخی اقلام و کالاها اتخاذ شد.

کد خبر: ۵۸٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha