۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
 سهمیه آرد ناقضان قوانین به نانوایان منضبط تعلق می‌گیرد/ نارضایتی مردم از کیفیت نان
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

سهمیه آرد ناقضان قوانین به نانوایان منضبط تعلق می‌گیرد/ نارضایتی مردم از کیفیت نان

اردبیل - نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: نانوایان باید قوانین مربوطه را در راستای ارائه نان باکیفیت و توزیع به اندازه سهمیه مبنای کار قرار دهند چرا که در غیر این صورت سهمیه آرد آن‌ها به نانوایان دیگر اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمود عباس‌زاده صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در محل دفتر خود اظهار داشت: اتخاذ تصمیمات اساسی برای بهبود وضعیت فعلی بازار از طریق مجلس اولویت اساسی است و در این زمینه احصای مشکلات حائز اهمیت و اساسی است.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که متأسفانه مردم این شهرستان از کیفیت پخت نان رضایت ندارند، ادامه داد: در این زمینه بهتر است برای ارتقا و بهبود کیفیت نان اقدامات لازم انجام یابد تا بتوانیم گلایه‌مندی آنان را در این زمینه برطرف و شاهد حل مشکلات موجود در این زمینه باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که انتظار می‌رود نسبت به آن اقدامات لازم انجام یابد توزیع کنتزل شده آرد است که این موضوع نیز مستلزم رسیدگی و کنترل وضعیت موجود است و در این زمینه باید تدابیر اساسی اتخاذ شود.

عباس‌زاده تصریح کرد: نانوایان باید در راستای ارائه خدمات در ساعات تعیین شده اقدام به فعالیت کنند و قوانین مربوطه را در راستای ارائه نان باکیفیت و توزیع به اندازه سهمیه مبنای کار قرار دارند چرا که در غیر این صورت سهمیه آرد آن‌ها به نانوایان دیگر اختصاص می‌یابد که در این زمینه با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها به دنبال حل مشکلات موجود هستیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در راستای برنامه‌ریزی برای حل مشکلات نانوایان اقدامات لازم و اساسی انجام یافته و تمام تلاش و سعی ما انجام اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت نان به درجه یک است که در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم.

کد خبر: ۵۸٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha