۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
حل مشکل پتروشیمی گلستان/ هیئت مدیره مجبور به استعفا هستند
نماینده مردم گرگان و آق قلا خبر داد:

حل مشکل پتروشیمی گلستان/ هیئت مدیره مجبور به استعفا هستند

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضا و استانداری گلستان به موضوع پتروشیمی گلستان ورود کرده و مشکل بلاتکلیفی ۹۵ هزار سهامدار آن حل می‌شود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بیش از یک دهه پتروشیمی گلستان راکد بوده و ۹۵ هزار سهامدار آن بلاتکلیف هستند.

وی افزود: بلاتکلیفی سهامداران در شرایطی است که موضوع پتروشیمی گلستان قابل حل بوده و تولیدات آن می‌تواند به جای اوره و آمونیاک چیز دیگری باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سرمایه‌گذار جدید هم برای اجرای این پروژه وجود دارد اما پتروشیمی گلستان دارای مشکلات حقوقی است و پیش از ورود سرمایه‌گذار جدید باید این موضوعات حل و فصل شود.

وی با اشاره به اینکه هیئت مدیره فعلی مجبور به واگذاری سهام خود هستند، اضافه کرد: از حدود یک سال و نیم گذشته دستگاه قضا و استانداری گلستان به موضوع پتروشیمی گلستان ورود کرده‌اند و به جد تلاش همه بر این است مشکل بلاتکلیفی سهامداران حل شود.

سنگدوینی توضیح داد: در آبان‌ماه جلسه ای با حضور استاندار گلستان، دادستان گرگان و رئیس کل دادگستری و همچنین مجمع نمایندگان استان و اعضای هیئت مدیره برگزار شد و در این جلسه یکماه به هیئت مدیره فرصت داده شد تا با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده سهام خود را واگذار کنند.

به گفته وی ظرف ۱۰ روز آینده اعضای هیئت مدیره باید مجمع عمومی فوق العاده پتروشیمی گلستان را برگزار کنند و نتایج اعلام شود.

کد خبر: ۵۸٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha