۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در کردستان برپا شد

پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در کردستان برپا شد

کردستان - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان از برپایی  پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج خبرداد وگفت: روز پنجشنبه هیئت تجاری از اقلیم کردستان عراق از این نمایشگاه بازدید می کنند.

علیرضا فروتن در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: این نمایشگاه در ۵۵ غرفه و با حضور تولیدکنندگان برتر و نمایندگی های فروش محصولات ساختمانی از استان های کردستان ،  تهران، آذربایجان‌های غربی وشرقی، اصفهان و خراسان رضوی در سنندج برپا شده است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه قرار است از ۲ محصول شامل شیشه دو جداره و چند جداریه و دستگاه سنگ‌بری رونمایی شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۹ بهمن تا دوم اسفند دایر است، خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه هیئت تجاری از اقلیم کردستان عراق از این نمایشگاه بازدید می کنند.

فروتن یادآور شد: گچ و سیمان، سیستم های گرمایشی، دستگیره درهای هوشمند، انواع درب و پنجره، عایق های ساختمانی، آسانسور و تجهیزات مربوطه، بالابرهای هیدرولیکی، سیم و کابل، ایزوگام، پله های پیش ساخته، انواع دوربین  و دربازکن های الکترونیکی، درب ضد سرق و بلوک های سبک از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: علاوه بر این نمایشگاه از ابتدای بهمن ماه امسال تاکنون سه نمایشگاه شامل   فرش دستباف، لوازم خانگی، عرضه محصولات غذایی شامل شیرینی و شکلات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا شده است.

کد خبر: ۵٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha