۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
 ۶۴میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه‌های هرمزگان تخصیص یافت
استاندار هرمزگان:

۶۴میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه‌های هرمزگان تخصیص یافت

بندرعباس- استاندار هرمزگان با تاکید بر پیگیری لازم به منظور جذب اعتبارات پروژه های راه سازی که دارای پیشرفت فیزیکی بالا هستند، از تخصیص ۶۴میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محورهای مختلف مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، فریدون همتی شامگاه شنبه در نشست بررسی پیشرفت راه های اصلی و کریدور ساحلی که در استانداری هرمزگان برگزار شد، بر استفاده از منابع اعتباری و پیش بینی اعتبارات لازم به منظور اتمام پروژه هایی که امکان بهره برداری از آن تا پایان سال جاری وجود دارد تاکید کرد و گفت: بیش از ۲هزارمیلیارد تومان قیر در اختیار وزارت راه قرار گرفته که باید پیش بینی لازم به منظور بهره برداری از این منبع صورت گیرد.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، بنیاد مسکن و آموزش و پرورش باید نسبت به پیش بینی قیر مورد نیاز برای اتمام پروژه ها اقدام کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به تخصیص ۱۰۰میلیاردتومان اعتبار به منظور تکمیل کریدور ساحلی غرب استان، گفت: ۱۲قطعه در کریدور ساحلی غرب استان در حال اجراست که از مجموع تخصیص ۲۴۰میلیارد تومانی برای تکمیل کریدور ساحلی جنوب کشور، به دلیل اینکه ۶۰درصد این کریدور در استان هرمزگان واقع شده،  ۱۴۴میلیارد تومان به استان تخصیص پیدا خواهد کرد که پیگیری برای جذب این منابع باید قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین از تخصیص ۳۵میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان، ۱۴میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن منطقه ای و ۱۵میلیارد تومان از سوی دفتر مقام رهبری برای توسعه راه های استان خبر داد و افزود: به منظور تکمیل پل گچین و گوربند  تا پایان سال جاری، در مجموع ۱۰میلیاردتومان و برای تکمیل کمربندی بندرلنگه چهارمیلیارد  تومان اعتبار تخصیص یافته است.

همچنین استاندار هرمزگان در راستای تسریع در انجام پروژه پل گچین دستور داد پیگیری لازم از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای برگزاری مناقصه محدود با اولویت پیمانکار فعلی انجام شود.

کد خبر: ۵۸٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha