۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
صادرات از هرمزگان تسهیل شود/ برخورد جدی با شبکه‌های قاچاق کالا و ارز
استاندار هرمزگان:

صادرات از هرمزگان تسهیل شود/ برخورد جدی با شبکه‌های قاچاق کالا و ارز

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های مسئول باید در چارچوب آیین نامه و دستورالعمل‌های مصوب وظایف خود را انجام دهند تا هم کنترل دقیق و قانونی انجام و هم شرایط برای فعالیت صادرکنندگان و واردکنندگان کالا تسهیل و روان ‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فریدون همتی شامگاه شنبه در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، با اشاره به لزوم تسهیل و رفع موانع فعالیت صادرکنندگان کالا به ویژه در زمینه مشتقات و فرآورده‌های نفتی در هرمزگان، عنوان کرد: در این زمینه باید طبق دستورالعمل‌ ابلاغی که در آن بازه های زمانی برای آزمایش و رسیدگی تعیین شده، اقدام شود.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد، نسبت به بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص تمامی پرونده های موجود از گذشته توسط اداره کل استاندارد استان، طی یک ماهه آینده، اقدام شود.

استاندار هرمزگان افزود: فعالان عرصه صادرات، تلاش بسیاری در عرصه اقتصاد برای ارزآوری و ایجاد اشتغال در کشور دارند و باید با رفع دغدغه‌های آنها، شرایطی را فراهم کنیم که به شکل مناسب کار خود را انجام دهند.

همتی گفت: با توجه به اینکه استان هرمزگان دروازه واردات و صادرات کالا در کشور است، باید پاسخگوی حجم بالای کار در این زمینه در استان باشیم.

وی به جدیت و تلاش گسترده برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه های امنیتی و انتظامی استان هرمزگان به طور قاطع با شبکه ها و باندهای قاچاق کالا و ارز برخورد می‌کنند و اخیراً نیز در این راستا کشفیات مهمی داشته‌اند.

کد خبر: ۵۸٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha