۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
۱۷ تعاونی در ایلام افتتاح شد
همزمان با سراسر کشور؛

۱۷ تعاونی در ایلام افتتاح شد

ایلام - ۱۷ تعاونی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیران اجرایی در ایلام افتتاح شد.

به گزارش بازار، شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ظهر سه شنبه در آئین افتتاح ۱۷ تعاونی ایلام اظهار کرد: این آئین به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شده است.

 وی با بیان اینکه این تعداد تعاونی با سرمایه گذاری۳۱۴ میلیارد ریال افتتاح شده است، تصریح کرد: مبلغ تسهیلات اخذ شده برای تعاونی های قابل بهره برداری شده، ۷۴ میلیارد ریال و تعداد اعضای آنها نیز۳۱۶ نفر با فرصت شغلی۳۲۶ نفر است.

مدیرکل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام مهم ترین تعاونی های افتتاح شده را، تعاونی خدمات پزشکی ژنتیک که در زمینه بررسی های ژنتیکی فعالیت می کند، عنوان کرد و گفت: تعاونی خدمات رفاهی و توزیع سوخت در شهرستان دهلران، تعاونی کشت گیاهان دارویی تولید گل و فعال محیط زیست در شهرستان چرداول، دو تعاونی مسکن مهر با ۲۵۰واحد مسکونی در شهرستان دهلران، دو تعاونی تولید گلیم جمعا به ظرفیت ۴۰۰ متر مربع در سال در شهرستان ایلام فعال هستند.

به گفته وی، تعاونی خدمات فرهنگی، هنری و آموزشی که در زمینه آموزش و برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری، تعاونی تولید محصولات دست دوز چرمی در زمینه تولید انواع محصولات چرمی، تعاونی فروشگاه محصولات خانگی با عضویت بازنشستگان فرهنگی در زمینه تامین محصولات خانگی به ویژه برای فرهنگیان فعالیت می‌کنند، دو تعاونی خدمات حسابداری در زمینه ارائه خدمات حسابداری از جمله تنظیم دفاتر، تهیه صورت های مالی، تنظیم اظهار نامه مالیاتی و تعاونی احیاء و بهره برداری از محصولات جنگل از دیگر تعاونی های افتتاح شده است.

کد خبر: ۵٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha