۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کاهش قیمت کاتالیست‌ با تغییر استاندارد آلایندگی گازسوزها | بهانه‌ای برای عدم تولید توسط خودروساز باقی نماند
یک تولیدکننده کاتالیست خودرو خبر داد

کاهش قیمت کاتالیست‌ با تغییر استاندارد آلایندگی گازسوزها | بهانه‌ای برای عدم تولید توسط خودروساز باقی نماند

مولوی‌زاده، تولید کننده قطعات خودرو در خصوص آخرین تغییرات قیمتی کاتالیست انواع خودروها گفت: تغییر استاندارد آلایندگی خودروهای گازسوز باعث شده تا امکان دریافت تاییدیه استاندارد با کاتالیست خودروهای بنزینی برای خودروهای گازسوزها فراهم شود.

بازار؛ گروه خودرو: یک تولید کننده قطعات خودرو با اشاره به قیمت کاتالیست خودروهای گازسوز که از سوی خودروسازان اعلام شده و بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون است، گفت: کاتالیست خودرو گازسوز مطابق استاندارد یورو ۵ در بازده ۱۰ تا ۱۱ میلیون‌ تومان قیمت گذاری شده است و ارقام عنوان شده از سوی برخی از کارشناسان نادرست است.

نوید مولوی زاده ضمن اشاره به تغییر استاندارد آلایندگی خودروهای گازسوز در چند روز گذشته، بیان کرد: تغییر استاندارد سبب این شد تا خودروسازان بتوانند حتی با کاتالیست خودروهای بنزینی، برای خودروهای گازسوز تاییدیه استاندارد را دریافت کنند. بنابراین یدگر نیاز نیست آن‌ها متحمل پرداخت هزینه‌های به اصطلاح زیادی برای خرید کاتالیست مخصوص شوند.

این تولید کننده کاتالیست خودرو با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت کافی برای تولید کاتالیست خودرو وجود دارد، ‌ اضافه کرد: اکنون مشکلی خاصی در تولید کاتالیست برای تولیدکنندگان وجود ندارد، تنها چالشی که برای قطعه سازان ایجاد شده عدم نقدینگی برای تولید است.

کد خبر: ۵۸٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha