۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
ایجاد زیرساخت‌ها در محلات به کندی صورت می‌گیرد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد زیرساخت‌ها در محلات به کندی صورت می‌گیرد

محلات- سلیمی، نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مسائل اجرایی شهر اختلالاتی وجود دارد که پیچیدگی ندارد و با هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها قابل رفع است، گفت: ایجاد زیرساخت ها در محلات به کندی صورت می گیرد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص دیدار با ناظری فرماندار، آقاگلی سرپرست بخشداری و فیروزی سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان محلات اظهار داشت: در این دیدار در خصوص موارد و معضلاتی که در محلات وجود دارد بحث و بررسی صورت گرفت و عنوان شد در مسائل اجرایی شهر اختلالاتی وجود دارد که پیچیدگی ندارد و با هماهنگی بیشتر بین دستگاهها قابل رفع است.

سلیمی با بیان اینکه در زمینه زیرساخت ها کارها درحال انجام است ولی به کندی پیش می رود گفت: پروژه های جاده سازی شهرستان محلات در حال انجام است ولی باید سرعت بگیرد و در خصوص جاده های روستایی نیز پیگیری زیادی انجام شده؛ آسفالت چند روستا نیز در حال پیگیری است و امیدواریم سریع تر انجام شود.

وی در رابطه با گازرسانی روستاها عنوان داشت: گازرسانی تمامی روستاها به جز یکی دو روستا از جمله روستای آتشکوه انجام و پیگیری های زیادی انجام شده و باید تکمیل شود و تا کنون ۵۰ درصد میزان ظرفیت گاز افزایش یافته ولی اکنون در آخر خط قرار گرفته ایم و با وجود توسعه صنایع و واحدهای مسکونی تا ۱۰ سال آینده به مشکل برخواهیم خورد و خط گازرسانی نراق به خمین اکنون در حال مطالعه است و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شده است.

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه قطب صنعتی و شهرک صنعتی با حدود سه سال پیگیری به میزان ۳۷۰ هکتار افزوده شده ولی این مقدار کافی نیست و باید پیگیری صورت بگیرد تا زمین های این شهرک ها افزایش یابد و در حوزه آب رسانی اقدامات بسیار خوبی انجام  و بسیاری از مشکلات رفع شده انتقال آب سرشاخه ها به سرچشمه نیز اقدام بزرگی بود که انجام شد.

سلیمی افزود: فاز دوم دهکده گل محلات باید پیگیری شود و توسعه یابد و در این زمینه نیازمند این هستیم که ۱۰۰ هکتار زمین به فاز دوم اختصاص پیدا کند.

کد خبر: ۵۸٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha