۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
ریزش ۴۶۹۲ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات
گزارش لحظه ای بورس/ سه شنبه ۲۹بهمن

ریزش ۴۶۹۲ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات

بازار سرمایه امروز به شدت قرمز رنگ بود شاخص کل با افت ۴۶۹۲.۷۹ واحدی به کانال ۴۷۲,۱۱۹.۸۹  رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، بازار سرمایه امروز به شدت قرمز رنگ بود شاخص کل با افت ۴۶۹۲.۷۹ واحدی به کانال ۴۷۲,۱۱۹.۸۹  رسید.

شاخص کل بورس امروز ریزش ۰.۹۸ درصدی را تجربه کرده و به کانال ۴۷۲ هزار واحد رسید، شاخص کل قیمت هم وزن اما یک سوم این میزان ریزش را تجربه کرد و با افت ۰.۳۳ درصدی به کانال ۱۵۲ هزار واحد رسید.

نمادهای کگل، وامید، رمپنا، شبندر، شبدیس و رانفور بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل بورس بر جای گذاشته و نماد شتران یک تنه توانست بر روی بازار اثر مثبت بسیاری گذاشته و از افت بیشتر شاخص جلوگیری کند.نمادهای وتجارت، وبملت، ونوین، فولاد و شپنا جزو پربیننده های منفی بازار امروز بورس بودند و نماد خساپا و فاراک جزو پربیننده های مثبت بازار امروز لقب گرفتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ریزش ۰.۳۶ درصدی به جایگاه ۶۱۲۱ ایستاد، شاخص صنعت با ریزش ۰.۹۳ درصدی مواجه شد، و نماد ۵۰ شرکت فعالتر بورس نیز ۱.۳۰ درصد و شاخص ۳۰ شرکت بزرگ نیز ۱.۳۴ درصد کاهش را تجربه کردند.

بیشترین ارزش معاملات مختص نمادهای شتران، فرابورس، فولاد، فاراک، چکاپا، خودرو، خساپا و ذوب بود. بیشترین درصد روزانه افزایش نمادها نیز مختص حریل، کپارس، ثامان و ولصنم بود که رشد به ترتیب، ۳۰.۵۲، ۱۷.۱۶، ۱۱.۰۷ و ۱۰.۸۵ درصدی را تجربه کردند. 

بیشترین درصد کاهش نمادهای بورسی نیز مختص وپارس، شپدیس، شغدیر و رتکو بود که به ترتیب ریزش ۵.۸۳، ۵.۷۸، ۵ و ۵ درصدی را تجربه کردند.

بیشترین فروش حقوقی مختص نمادهای ثاخت، فولاد، وبصادر، فاراک، شتران، خودرو، خساپا و فملی بود و بیشترین خرید حقوقی نیز مختص نمادهای وتجارت، خساپا، وبصادر و ذوب بود.

کد خبر: ۵٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha