۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تردد در جاده‌های زنجان ۳۲درصد کاهش یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان:

تردد در جاده‌های زنجان ۳۲درصد کاهش یافت

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: در بازه زمانی دو هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی، تردد در جاده‌های استان ۳۲درصد کاهش یافت.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار،به آمار تردد در جاده‌های زنجان اشاره کرد و گفت: طی بازه زمانی دو هفته ای محدودیت های تردد، ۶۵۰ هزارو ۹۵۷خودرو در جاده های استان تردد کردند.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته در همین بازه زمانی ۹۶۲ هزار و ۹۱۱ خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: تردد در جاده های استان طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش یافت.

علی اکبری تاکید کرد: بیشترین تردد درجاده های استان زنجان مربوط به خودروهای سنگین برای حمل بار و حمل و نقل عمومی بوده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش شیوع کرونا، سلامت مسافران به صورت الکترونیکی در استان زنجان سنجش می‌شود، تاکید کرد: سلامت مسافران از طریق سکوی سازمان فناوری اطلاعات ایران رصد و در صورت مثبت بودن پاسخ سامانه مذکور از فروش بلیط و ارائه خدمات به فرد مورد نظر خودداری خواهد شد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان تصریح کرد: ارائه هر گونه خدمات مسافرتی داخلی و بین‌المللی به افراد ملزم به رعایت دوره قرنطینه است  و خدمات به بیماران کرونایی ممنوع  است.

علی اکبری ابراز داشت: همه شرکت‌های مسافربری موظف هستند پیش از فروش بلیط و در لحظه سفر و قبل از سوار شدن مسافر به وسیله نقلیه نسبت به استعلام وضعیت سلامت مسافران اقدام کنند تا بیماری منحوس کرونا هر چه زودتر قطع شود.

کد خبر: ۵۸٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha