۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کاهش ۳۰ درصدی مشتریان قالیشویی/نرخها گران نمی شود
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران در گفتگو با بازار:

کاهش ۳۰ درصدی مشتریان قالیشویی/نرخها گران نمی شود

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران از کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مشتریان قالی شویی ها خبرداد و گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم قیمت قالیشویی نسبت به سال گذشته تغییری نمی کند.

حمید محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: هزینه شستشوی قالی در واحدهای صنفی دارای پروانه کسب مشخص است و نسبت به سال گذشته گرانتر نمی شود.

وی افزود: هزینه قالیشویی برای فرش ماشینی متری ۱۰ هزار تومان، فرش دستباف معمولی متری ۱۷ هزار تومان، فرش دستباف کاشان متری ۲۴ هزار تومان و فرش دستباف گل ابریشم متری ۴۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قالیشویان با انتقاد از فعالیت قالیشویی های غیرمجاز تصریح کرد: در یک ماه پایانی سال فعالیت افراد متخلف که دارای واحد صنفی و یا مجوز فعالیت قالیشویی نیستند در سطح شهر افزایش چشمگیری پیدا می کند.

محمدی خاطرنشان کرد: افراد خاطی با توزیع تراکت و نصب یک تابلو روی وانتها فرشهای مردم را برای شستشو جمع آوری کرده اما به دلیل نداشتن تخصص به اموال آنان آسیب وارد می کنند.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران در پاسخ به این سوال که اگر در قالیشویی به فرش مشتریان آسیبی وارد بشود چگونه می توانند خسارت خود را دریافت کنند، اظهارکرد: مشتریان باید برای اعلام شکایت به اتحادیه مراجعه و پس از بررسی های کارشناسانه و اثبات اینکه خسارت در قالیشویی ایجاد شده است، اقدام کنند.

وی گفت: اگر برای کارشناسان اتحادیه محرز شود که خسارت در قالیشویی به فرش مشتریان وارد شده است بدون تردید قالیشویی ملزم به پرداخت خسارت می شود.

کد خبر: ۵٬۸۴۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha