۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
موافقت با حضور ۴ ناظر در ساخت و سازهای تهران
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران خبر داد

موافقت با حضور ۴ ناظر در ساخت و سازهای تهران

سعیدیان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: با موافقت هیئت پنج نفره استان، همه ساختمان‌هایی که در استان تهران پروانه ساخت می‌گیرند چهار ناظر خواهند داشت.

به گزارش بازار، سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به اینکه فقط طرح‌های ساخت و ساز بیش از دو هزار متر مربع از سال ۹۲ تاکنون چهار ناظر ساخت در رشته‌های برق، مکانیک، معماری و سازه داشتند افزود: اصرار کردیم در همه طرح‌ها حتی با متراژ پایین هم باید چهار ناظر و متخصص در ساخت و ساز حضور داشته باشند که خوشبختانه با آن موافقت شده است.

وی تاکید کرد: در ساخت و سازها ضرورت دارد هر حوزه توسط ناظر و متخصص رشته‌های مختلف نظارت و کنترل شود و سازمان نظام مهندسی وظیفه دارد در حوزه رعایت مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل‌ها بر اجرای قانون تاکید کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ابراز امیدواری کرد با چهار ناظر شدن طرح‌های ساخت و ساز شاهد شرایط بهتری در عرضه مسکن به شهروندان و بهره برداران باشیم.

سعیدیان افزود: متخصصان هفت رشته معماری، عمران، برق، مکانیک، نقشه برداری، گرافیک و شهرسازی در نظام مهندسی حضور دارند و تاکید می‌کنیم حضور همه رشته‌ها در طرح‌های ساخت و ساز ضروری است.

کد خبر: ۵۸٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha