۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
نمایشگاه بهاره در هشت نقطه از استان زنجان برپا می‌شود
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت زنجان:

نمایشگاه بهاره در هشت نقطه از استان زنجان برپا می‌شود

زنجان - رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت زنجان گفت: نمایشگاه بهاره در مرکز استان و هفت شهرستان زنجان برگزار می شود.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار بازار، به تدابیر اندیشیده  شده برای ذخیره سازی میوه شب عید و نظارت از بازار اشاره کرد و گفت: در پایان سال با توجه به افزایش تقاضا، با همکاری دستگاه‌های مربوطه در دو بخش تامین کالاهای اساسی و برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فعالیت خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بهاره در مرکز استان زنجان و هفت شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره  ۱۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت زنجان، گفت: برای تامین میوه شب عید مقدمات لازم از ماه‌های گذشته انجام شده و یک‌هزار و ۷۰۰ تن سیب و پرتقال تامین و در حال حمل به استان است.

مسلمی ابراز کرد: برای اینکه کیفیت میوه مطلوب باشد شرکت کیفی در مقصد و مبدا وضعیت میوه ها را کنترل می کند.

وی با بیان اینکه روند نظارت از بازار شب عید به‌صورت جدی توسط سازمان صنعت، معدن  و تجارت زنجان پیگیری می‌شود، افزود: در آستانه عید نوروز و افزایش تقاضا طرح نظارتی ویژه نوروز به جد انجام می شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: رسیدگی به شکایات شهروندان در خصوص اقلام موردنیاز ازجمله کیف، کفش، شیرینی، آجیل و خدمات رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها، تعمیرگاه‌های خودرو، مراکز و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی توسط ناظران و بازرسان انجام و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور و کم‌فروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

کد خبر: ۵٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha