۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
سیاست های تجاری کشور زیربنای مسائل تجارت خارجی است
رئیس اتاق ایران:

سیاست های تجاری کشور زیربنای مسائل تجارت خارجی است

شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: مجموعه اقدامات وزیر صنعت، معدن و تجارت سبب ایجاد تحول در حوزه های صنعت و بازرگانی شده است که نتایج مثبت آن به تدریج در اقتصاد و بازار کشور خود را نشان خواهد داد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، غلامحسین شافعی در نشست ویدئوکنفرانسی با وزیر صمت، معاونان وزارتخانه، روسای سازمانهای صمت استانی و اتاق های بازرگانی سراسر کشور، با بیان این مطلب، افزود: با ورود آقای رزم حسینی به مجموعه وزارت صمت پیش‌بینی می کردیم که دچار تحولی مثبت در حوزه های صنعت و بازرگانی خواهیم شد که به حول و قوه الهی هم اکنون شاهد تحقق این پیش بینی هستیم و ثمرات آن را به تدریج در اقتصاد و بازار خواهیم دید.

تقدیر از مواضع وزیر صمت در گلایه از دیوان سالاری اداری
وی با اشاره به گلایه های وزیر صنعت، معدن و تجارت از دیوان سالاری اداری در کشورمان، بیان کرد: این گونه مواضع وزیر صمت جای تقدیر و تشکر دارد و یقینا راهگشای حل بسیاری از مسائل و کاهش بروکراسی اداری خواهد بود.

اعتقاد قلبی وزیر صمت مشورت گرفتن از بخش خصوصی می باشد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اعلام اینکه اعتقاد قلبی وزیر صمت مشورت گرفتن از بخش خصوصی می باشد، تصریح کرد: مشورت ها باید قبل از تصمیم سازی و تصمیم گیری با بخش خصوصی انجام شود تا نتایج مطلوب تری به دست آید.

سیاست های تجاری کشور زیربنای مسائل تجارت خارجی است
شافعی با بیان اینکه سیاست های تجاری کشور زیربنای مسائل تجارت خارجی می باشد، گفت: سیاست های تجاری، سیاست‌های ارزی را متعادل می کند و به نظر بنده سیاست های تجاری بر سیاست های ارزی اولویت دارد.

وی همچنین هماهنگی میان سیاست های تجاری و سیاست های ارزی را اولویت امروز اقتصاد کشور در این شرایط حساس کنونی دانست.

تحقق بخش زیادی از مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با عزم و اراده وزیر صمت
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران همچنین با اشاره به ارائه مهم‌ترین نقطه نظرات بخش خصوصی در قالب مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به وزیر صمت، گفت: مقدار زیادی از این مسائل و دغدغه ها با عزم و اراده وزیر صمت محقق شده است و امیدواریم بقیه مصوبات نیز با همین اراده ای که از آقای رزم‌حسینی سراغ داریم کم کم تحقق یابد.

کد خبر: ۵۸٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha