۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
بیمارستان‌های آمریکا با کمبود بودجه مواجه شدند
«رویترز» گزارش داد

بیمارستان‌های آمریکا با کمبود بودجه مواجه شدند

خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت، کمبود بودجه مانع تلاش بیمارستان‌های آمریکا برای مهار کووید ۱۹ شده است.

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی رویترز در گزارشی اعلام کرد، یک بیمارستان محلی در شیکاگو با کمبود شدید بودجه مواجه شده و این در حالی است که مسئولان این بیمارستان در تلاشند از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مراقب کنند و سبب جلوگیری از شیوع بیش از پیش این ویروس شوند. این در حالی است که شرایط مرتبط با ویروس کرونا در آمریکا در حال وخیم‌تر شدن است.

آمریکا بیش از سایر کشورها تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته است و بالاترین موارد ابتلا و تلفات را دارد. تلفات در آمریکا بیش از ۱۸ درصد مرگ و میر ناشی از کرونا در جهان است.

تعداد فزاینده بیماران نیازمند به خدمات پزشکی در این شهر سبب اعمال فشار بر منابع محدود بسیاری از بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان نیو. روزلند در جنوب شیکاگو شده است.

خودروهایی که مالکانشان در تلاش برای دادن آزمایش کرونا هستند در مقابل این بیمارستان صف می‌کشند و این در حالی است که کادر درمانی در این بیمارستان همچنان باید به مبارزه با ویروس کرونا ادامه دهند.

آنتونی که یک بیمار کوویدی است، گفت: من دیده ام که در آنجا چه می‌گذرد. همه جا شلوغ است. همه باید این بیماری را جدی بگیرند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و از ماسک استفاده کنند.

این بیمارستان از آن دسته مراکز درمانی است که طبق تعهد قانونی، برای افراد صرف نظر از وضعیت بیمه یا توانایی پرداخت هزینه‌های بیمارستانی مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌کند. با این حال، به دلیل کمبود بودجه و افزایش تعداد افرادی که باید بستری شود، بودجه این بیمارستان در حال تمام شدن است.

لاپیدو از مقامات این بیمارستان گفت: در واقع من در این باره نگرانی دارم که به سبب حجم زیاد و شدت بیماری بیماران،‌به شدت تحت فشار قرار بگیریم. من نگران این مسئله هستم. همین باعث می‌شود که من تمام شب بیدار باشم. ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم وقتی به نقطه‌ای می‌رسیم که تخت در بخش مراقبت‌های ویژه پر شده است و اورژانس هم مملو از بیمار است؟

این بیمارستان از ماه آوریل به یک سامانه تشخیص ویروس مجهز است،، اما دولت فدرال آمریکا از ارائه کمک‌های مالی به آن خودداری می‌کند، زیرا این بیمارستان در طول یک روز شاهد مراجعه بیش از بیمار کوویدی در روز نبوده است.

این بیمارستان که در یکی از مناطقی واقع شده که از پایین‌ترین سطح توسعه اقتصادی برخوردار است، از حمایت‌های مالی کافی برخوردار نیست.

تیم اگان رئیس این بیمارستان گفت: این بیمارستان حتی منابع کافی برای مقابله با این ویروس را ندارد.

انجمن بیمارستان‌های آمریکا بیمارستان‌های عمومی را به عنوان همه بیمارستان‌های غیر فدرال می‌داند.

روز سه شنبه، موارد مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در آمریکا از مرز ۲۷۶ هزار نفر گذشت.

کد خبر: ۵۸٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha