۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
طرح‌های توسعه‌ای کرمان را با جدیت دنبال می کنیم
استاندار کرمان:

طرح‌های توسعه‌ای کرمان را با جدیت دنبال می کنیم

کرمان- استاندار کرمان با بیان اینکه طرح‌های توسعه‌ای کرمان را با جدیت دنبال می کنیم، گفت: برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در استان از فعالیت بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علی زینی‌وند در دیدارِ مدیرعامل میدکو و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه با تحسین‌برانگیز خواندن طرح‌های مجموعه میدکو اظهار داشت: آینده کشور روشن است و در کنار شما برای طرح‌های توسعه‌ای هستیم.

وی عنوان کرد: ویژگی مجموعه میدکو که موجب پیشرفت کاری و استقبال استان‌ها از حضورشان برای بخش‌های توسعه‌ای کشور شده، موفقیت در مدل‌های مدیریتی، مالی، آینده‌نگری و چند جانبه نگری است.

زینی‌وند، غیردولتی بودن شرکت هلدینگ میدکو را امتیاز بزرگی دانست که به کارآمدی بیشتر و تضمین آینده آن کمک می‌کند.

استاندار کرمان، تامین آب مورد نیاز پروژه‌ها از پسآب، گسترش فضای سبز، تکنولوژی روز و توجه به مباحث زیست محیطی را از ویژگی‌ها مثبت میدکو برشمرد.

مدیرعامل شرکت هلدینگ میدکو نیز در این دیدار به ۱۲ فعالیت این مجموعه با ۱.۵ میلیون نفر سهامدار مستقیم و غیرمستقیم در کشور اشاره کرد و گفت: این مجموعه در دو حوزه فولاد و مس فعالیت می‌کند و زنجیره فولاد را با توجه به ظرفیت‌های استان مدنظر خود قرار داده است.

پورمند، جلوگیری از خام‌فروشی را از اهداف و برنامه‌های مجموعه میدکو دانست و افزود: خط تولید گندله، کوره بلند، کک‌سازی، زغالشویی، تولید ۱.۸ میلیون تن فولاد در زرند جزو افتخارات مجموعه است.

وی عنوان کرد: در مجموع ۶.۵ میلیارد دلار پروژه در استان کرمان تعریف کرده‌ایم که ۱۰۰ درصد خصوصی هستند و تاکنون ۵.۵ میلیارد دلار آن به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت هلدینگ میدکو به اجرای طرح فاضلاب شهری کرمان اشاره داشت و گفت: ۲۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در شهر کرمان انجام شده و کار با روال مناسبی در حال انجام است.

پورمند همچنین با اشاره به ۲۰ هزار نفر نیروی در مجموع پروژه‌های مدیکو در استان کرمان اشاره یادآور شد: ۹۰ درصد این نیروها بومی استان هستند و بیشتر نیز در میانگین سنی ۳۰ تا ۴۰ سال قرار دارند.

کد خبر: ۵۸٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha