۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
۳۴۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد
رئیس سازمان صمت قزوین:

۳۴۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد

قزوین - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی در استان پرداخت تسهیلات رونق تولید با جدیت ادامه دارد و تا کنون نیز ۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار به ۱۱۸ واحد صنعتی پرداخت شده است.

سعید نبیل صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بازار در قزوین با اشاره به عزم جدی مسئولان برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی قزوین اظهار داشت: تلاش ما این است که هیچ واحد تولیدی و صنعتی به دلیل مشکلات مالی تعطیل نشود و از این رو انواع تسهیلات رونق تولید با جدیت در حال پرداخت است.

وی بیان کرد: تا کنون بیش از ۱۱۸ فقره تسهیلات در قالب تسهیلات رونق تولید به فعالین اقتصادی و صنعتی قزوین پرداخت شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: به منظور رفع مشکلات این واحدهای تولیدی بیش از ۳۴۶ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

نبیل عنوان کرد: یکی از انواع دیگر حمایت های دولت از واحدهای صنعتی اعطای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بوده است که سهم قزوین از این میزات تسهیلات یک هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان بوده است که در قالب تسهیلات سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی در اختیار فعالین صنعتی قرار می‌گیرد.

وی گفت: تخصیص این اعتبار میتواند برای قزوین و واحدهای صنعتی استان بسیار حائز اهمیت باشد و در این مدت نیز بیش از ۳۰۳ فقره درخواست برای این تسهیلات در حوزه بازسازی و نوسازی به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین افزود:از این تعداد تاکنون ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار به ۳۵ درخواست بازسازی و نوسازی پرداخت شده است.

نبیل افزود: از محل بند الف تبصره ۱۸ نیز تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار ۱۶ متقاضی قرار گرفته است.

وی همچنین افزود: تحقق اهدای اعتبار ۱ هزار و ۱۳۸ میلیارد تومانی بند الف تبصره ۱۸ برای قزوین بیش از پنج هزار و ۴۵۲ مورد اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد و از این رو در استان با عزمی همگانی در تلاشیم تا با شناسایی واحدهای مشکل‌دار، اعطای تسهیلات و کمک به فعالیت دوباره این واحدها از رونق تولید حمایت کنیم.

کد خبر: ۵٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha