۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱
روایت قادری از نقش باندهایی که مانع از تولید صفر تا صد خودرو در کشور می شوند
در گفتگو با بازار مطرح شد

روایت قادری از نقش باندهایی که مانع از تولید صفر تا صد خودرو در کشور می شوند

جعفر قادری عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: باندهایی در بخش خودروسازی وجود دارد که منافعشان در واردات بیشتر است و اگر جلوی منافع این باندها گرفته شود ما می‌توانیم از صفر تا صد خودروهای پرتیراژ را در کشور تولید کنیم.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به تاثیر تحریم ها بر ورادت قطعات خودرو گفت: اگر عزم و اراده لازم در کشور وجود داشته باشد ما می توانیم حتی با در نظر گرفتن تحریم ها از صفر تا صد خودروهای  پرتیراژ کشور را تولید کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مشکلات بخش خودروسازی باید رفع شود، اظهار داشت: ما باید تحریم‌ها در این بخش و سایر بخش‌ها را به فال نیک بگیریم و از جنبه های مثبت تحریم استفاده کنیم.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر تا به حال نتوانستیم تحریم در بخش خودروسازی را به فرصت تبدیل کنیم به دلیل منافعی است که برخی در واردات به دست می‌آورند.

این نماینده مجلس بیان داشت : به واقع باندهایی در بخش خودروسازی وجود دارد که منافعشان در واردات بیشتر است و اگر جلوی منافع این باندهای گرفته شود ما می توانیم از صفر تا صد خودروهای پرتیراژ را در کشور تولید کنیم .

قادری بیان داشت: ممکن است یک بخشی از این باندها سهامداران عرضه خودروسازی باشند و یا افرادی که بر روی بدنه وزارت صمت تاثیر می‌گذارند که باید به طور جد با این افراد مقابله کرد.

کد خبر: ۵۷٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha