۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
اعتبارات دولتی برای تسریع در تکمیل کمربند شمالی کرج ابلاغ شد
استاندار البرز:

اعتبارات دولتی برای تسریع در تکمیل کمربند شمالی کرج ابلاغ شد

کرج- استاندار البرز از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه کمربند شمالی خبر داد و گفت: اعتبارات دولتی برای تسریع در اجرای این پروژه ابلاغ شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج که روز سه شنبه انجام شد، با اشاره به اهمیت این پروژه استانی و ملی گفت: برای تسریع در تکمیل پروژه به طور مرتب بازدیدهای میدانی و جلسات استانی و ملی مکرری برگزار شد.

شهبازی اظهار کرد: امروز طبق پیگیری های انجام شده، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه فردا به بانک ابلاغ می شود و ماه بعد نیز ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه کمربند شمالی کرج تخصیص خواهد یافت.

 وی ادامه داد: این پروژه با بیش از ۱۷ کیلومتر طول که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در سال های گذشته آغاز شده بود، در این دوره به جد پیگیری شد و همچنین در دولت توفیق یافتیم توجه دولت را به این سو معطوف کرده و اعتبارات دولتی را نیز برای این پروژه جذب کنیم.

شهبازی گفت: دولت برخلاف شرایط اقتصادی کشور در خصوص توسعه راه های استان همراهی ویژه ای داشته و مسئولان مربوطه به خصوص رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همراهی بسیار خوبی داشته است.

وی با اشاره به تاکید و انتظار رییس جمهور مبنی بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه افزود: پیشرفت کار قابل قبول است و طی هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد که تا پایان سال به صورت قطعی به پایان برسد.

استاندار البرز اضافه کرد: برخی گرفتاری های مالی باعث شد که روند امور آن طور که انتظار می رفت، دنبال نشود ولی همچنان طبق تعهد پیمانکار امید است تا پایان سال شاهد تکمیل پروژه و تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری کامل از پروژه باشیم.

کد خبر: ۵۷٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha