۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
مصرف گاز در کردستان ۸ درصد افزایش یافت
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان:

مصرف گاز در کردستان ۸ درصد افزایش یافت

کردستان- فعله‌گری، مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه میزان مصرف گاز در استان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته هشت درصد افزایش پیدا کرده است.

 احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود ۵۵۰ هزار مشترک گاز در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی در استان، اظهار داشت: طی هشت ماهه امسال مشترکان استان یک میلیارد و ۷۶۶ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.

وی اضافه کرد: میزان گاز مصرف شده در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته که یک میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۲۴۱ هزار مترمکعب بوده هشت درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: از مجموع مصرف گاز استان در هشت ماهه سال جاری سه میلیون مترمکعب آن مربوط به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج است که این میزان در سال گذشته  ۵۴۰ هزار مترمکعب بوده است.

فعله گری یادآور شد: میزان مصرف گاز استان در آبان ماه که دمای هوا نسبت به ماه های قبل کاهش پیدا کرد، ۳۰۰ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۷۷۸ مترمکعب بوده است.

وی اظهار داشت: میزان مصرف گاز استان در روزهای سرد سال بدون احتساب نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج بیش از ۱۲ میلیون مترمکعب است.

کد خبر: ۵۷٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha