۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
بهترین روش سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

بهترین روش سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

بیت کوین (BTC) در سال ۲۰۰۸ توسط شخصی یا گروهی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو اختراع شد. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که توانسته در دهه‌ای که طرح بسیاری از پول های نقد دیجیتالی با شکست مواجه شده است، با اقتدار به کسب موفقیت ادامه دهد.

به گزارش بازار، در این برهه زمانی حساس، یافتن یک راه درست برای سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که دیگر فقط کسب درآمد کفاف نیازهای افراد را نمی‌دهد. شما باید به سختی کار کنید تا درآمد و مخارجتان با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. اما آیا فکر می‌کنید این کار برای تحقق اهدافتان کافیست؟ قطعاً جوابتان مثبت نخواهد بود. برای این منظور، باید روشی عاقلانه جهت سرمایه گذاری پیدا کنید تا به نرخ بازده خوبی برسید و میزان سرمایه تان افزایش یابد.

اگر سرمایه گذاری تان صحیح و سنجیده نباشد، فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهید. حال سؤالی که پیش می‌آید این است که در بین این همه روش‌های سرمایه گذاری،  بهترین روش سرمایه گذاری چیست؟  به گفته بسیاری از کارشناسان اقتصادی، بیت کوین یا همان ارز دیجیتالی یکی از امن ترین، بهترین و پایدارترین روش‌های سرمایه گذاری موجود محسوب می‌شود که البته در سال‌های اخیر به دلیل مزایای بیشمار، محبوبیت زیادی در سرتاسر جهان یافته است.

ارز دیجیتال بیت کوین چیست؟
بیت کوین (BTC) در سال ۲۰۰۸ توسط شخصی یا گروهی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو اختراع شد. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که توانسته در دهه‌ای که طرح بسیاری از پول های نقد دیجیتالی با شکست مواجه شده است، با اقتدار به کسب موفقیت ادامه دهد. سیاست پولی این ارز دیجیتالی از طریق به کارگیری نرم افزارهای منحصر به فرد، رمزنگاری و مشوق‌های مالی بی نظیر اجرا می‌شود. شبکه بیت کوین  توسط یک پایگاه داده معتبر و امن به نام بلاک چین پشتیبانی می‌شود که این به خودی خود نوعی معجزه در تکنولوژی است.

بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتالی از ویژگی‌های خاص و بی نظیری برخوردار است. غیرمتمرکز بودن از جمله ویژگی هایی است که باعث محبوبیت این ارز شده است. منظور از غیرمتمرکز بودن این است که این شبکه پولی تحت کنترل و نظارت هیچ دولت و نهادی نیست و برای انجام معاملات به وسیله بیت کوین، نیاز به وجود هیچ واسطه‌ای نیست. بالا بودن امنیت این ارز دیجیتالی یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب آن محسوب می‌شود. شفاف بودن تمامی معاملات باعث شده است که کاربران بر روی همه چیز اشراف داشته باشند و از جهتی دیگر بیت کوین به گونه‌ای رمزنگاری شده است که امکان سرقت اطلاعات و جعل در آن وجود ندارد. عدم دریافت مالیات از کاربران و آسان و ساده بودن روند معاملات، از دیگر ویژگی‌های بیت کوین هستند.

آموزش خرید ارزهای دیجیتال

گام اول: برای بیت کوین خود یک کیف پول قابل اعتماد پیدا کنید.

کیف پول‌های دیجیتالی می‌توانند بیت کوین تان را تا زمانی که آمادگی لازم برای خرج آن را پیدا کنید و یا آن‌ها را با ارز دیگری مبادله نمایید، نگه دارند. البته کیف پول‌ها از نظر ویژگی، میزان امنیت و پلتفرم‌هایی که آن‌ها را می پذیرند، متفاوت هستند.

گام دوم: برای ارز دیجیتال مد نظر خود یک تریدر یا معامله گر مناسب انتخاب نمایید.

صرافی‌ها بهترین مکان برای خرید بیت کوین  و دیگر ارزهای دیجیتال هستند. صرافی‌های زیادی وجود دارند که باید در انتخاب آن‌ها دقت زیادی داشته باشید؛ زیرا به بعضی از آن‌ها کمتر می‌توان اعتماد کرد و بعضی از آن‌ها عملکرد ضعیفی دارند. همچنین می‌توانید بیت کوین و یا ارز دیگری مانند اتریوم را در مارکت های آنلاینی مانند بایننس فیوچرز نیز خرید و فروش نمایید.

گام سوم: روش پرداختی را انتخاب نمایید.

صرافی‌ها معمولاً با هیچ یک از روش‌های پرداختی مشکلی ندارند اما مراقب سایت‌های کلاهبرداری باشید. برای خرید از طریق کارت بانکی بایستی حساب خود را از طریق درگاه‌های پرداخت در صرافی‌ها شارژ نمایید.

گام چهارم: ارز دیجیتال یا بیت کوین خود را خریداری و آن را در کیف پولتان پس انداز نمایید.

صرافی‌ها می‌توانند به شما بگویند که با مبلغ مورد نظرتان می‌توانید چه مقدار بیت کوین خریداری کنید.

گام پنجم: برای استفاده از بیت کوین آماده باشید.

چه قصد فروش بیت کوین خود را داشته باشید (که امیدواریم برایتان سودآور باشد) و چه بخواهید برای خرید کالا و خدمات از آن استفاده کنید، حواستان باشد که به موقع اقدام نمایید. چون در حال حاضر کمی نوسان در بازار بیت کوین وجود دارد.

 سیگنال ارز دیجیتال
برای رسیدن به سودهی، به سیگنال ارز دیجیتال نیاز است. سیگنال ارز به تحلیل زمان و قیمت دقیق خرید و فروش می پردازد. این سیگنال را از طریق تجزیه و تحلیل الگوهای نموداری تغییرات می‌توان رصد کرد. اگر می خواهید بدانید که چرا بعضی از سرمایه گذاران با خرید بیت کوین سودی کسب نمی‌کنند باید بدانید که مهم‌ترین علت آن نامناسب بودن زمان خرید و فروش بیت کوین و نامساعد بودن وضعیت بازار است. سیگنال‌های معاملاتی ارزهای دیجیتالی با رصد موقعیت بازار و تجزیه و تحلیل نمودارهای مبادلاتی، به سرمایه گذاران کمک می‌کنند تا در زمان درست، دست به اقدام مناسب بزنند. لذا همانطور که متوجه شده اید، سیگنال ارز دیجیتال اهمیت زیادی در موفقیت سرمایه گذاران خواهد داشت.

جمع بندی و نتیجه گیری
سرمایه گذاری یکی از راهکارهایی است که برای مدیریت سرمایه و امنیت مالی فرد ضروری است. مخصوصاً اگر فرد برای طولانی مدت به سرمایه خود نیاز ندارد، هیچ چیزی بهتر از سرمایه گذاری نمی‌تواند در فرد آرامش خاطر ایجاد نماید. در واقع عدم سرمایه گذاری، رفتاری غیرمسئولانه در قبال خود و افرادی است که مسئولیت آن‌ها را به گردن دارید. با توجه به نوسانات اقتصادی موجود و عدم ثبات اقتصادی، فقط کسب درآمد از طریق کار نمی‌تواند همه نیازهایتان را برآورده سازد و در این روزگار، دغدغه افراد فقط کسب درآمد نیست؛ بلکه یافتن روشی برای سرمایه گذاری، امری است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول ساخته است.

از طریق سرمایه گذاری صحیح علاوه بر اینکه ارزش پول حفظ می‌گردد، پولتان نیز به نفع شما شروع به فعالیت خواهد کرد. امروزه سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد در رأس اولویت‌های افراد قرار گرفته است و بسیاری از افرادی که در این عرصه سرمایه گذاری نموده اند، از این تجربه خرسند و راضی هستند. ما نیز سرمایه گذاری در بیت کوین را به شما توصیه می‌کنیم.

کد خبر: ۵۷٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha