۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
حقوق ۳هزار مستمری بگیر صندوق بیمه کشاورزان و روستائیان سمنان همسان‌سازی می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

حقوق ۳هزار مستمری بگیر صندوق بیمه کشاورزان و روستائیان سمنان همسان‌سازی می‌شود

سمنان- فرزاد، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سمنان از اجرای طرح همسان سازی حقوق مستمری بگیران برای سه هزار مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در استان خبر داد.

محمد فرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اجرایی شدن همسان سازی حقوق مستمری بگیران شرایط شمول برای سه هزار نفر مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در استان سمنان را فراهم کردند، تاکید کرد: به طور میانگین ۵۴ درصد به حقوق مستمری بگیران این طرح افزایش یافته است.

وی افزود: طبق این طرح  هر فردی در هر سطحی که مستمری اش در سال‌های گذشته برقرار شده است با میانگین همان سطح در سال‌های ۹۸-۹۹ همسان شده و مابه‌التفاوت این همسان سازی از ابتدای سال تاکنون به همراه مستمری آبان ماه به حساب افراد واریز شده است در نتیجه تمام مستمری بگیران بر اساس میانگین نرخ حقوق دستمزد ۹۸ -۹۹ در سطح درآمدی خود حقوق دریافت می کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان ادامه داد: طرح همسان سازی شامل مستمری بگیران ای است که تا پایان سال ۹۸ حکم مستمری خود را دریافت کردند.

فرزاد گفت: در استان سمنان تعداد بیش از ۲۲ هزار خانوار تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار نفر مستمری بازنشستگی، کار افتادگی و بازماندگان بیمه شده را به طور ماهانه دریافت می کنند.

وی افزود: همه کسانی که ساکن روستا یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند و یا شغل مرتبط با بخش کشاورزی را دارند و شاغلان در صنایع دستی و قالیبافی در رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال با پرداخت حداقل ۲۷ هزار و ۵۰۰ و حداکثر ۷۰ هزار تومان می توانند در این صندوق بیمه پردازی داشته باشند و از کمک های ۶۶ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه و مزایای عضویت آن بهره مند شوند

کد خبر: ۵۷٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha