۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
برگزاری رویداد فناوری در صنعت فولاد و نقش دانش‌بنیان‌ها

برگزاری رویداد فناوری در صنعت فولاد و نقش دانش‌بنیان‌ها

دومین رویداد فناوری در صنعت فولاد با عنوان ۳S با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این رویداد توسعه و نفوذ فناوری در صنعت فولاد را هدف قرار داده است و توسط مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

همچنین از اهدف دیگر رویداد ۳s تامین نیازهای فناورانه صنعت فولاد ایران در حوزه تحول دیجیتال است. این رویداد، تلاش دارد تا با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، به نیازهای فناورانه صنعت فولاد کشور پاسخ دهد.

مرکز نوآوری تحول دیجیتال، تلاش می‌کند تا به عنوان بازوی تحقیقاتی و اجرایی وابسته به صنعت فولاد مبارکه، ارتباط گسترده‌تری میان هسته‌های دانشگاهی و شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت فولاد ایجاد کند. این رویداد نیز در این راستا برنامه‌ریزی شده است.

علاوه بر معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری موسساتی مانند مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، شرکت بین‌المللی سیستم‌ها و اتوماسیون، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور(استان اصفهان) و سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز از جمله حامیان برگزاری این رویداد آنلاین هستند.

پیاده‌سازی امنیت سایبری (cybersecurity) در فولاد مبارکه هوشمند، استقرار مدیریت خدمات مبتنی بر چارچوب ITIL۴ در فولاد مبارکه هوشمند و خودران کردن وسایل نقلیه صنعتی از جمله اهداف برگزاری این نشست آنلاین است.

متصل کردن محصولات و تجهیزات در فولاد مبارکه و دیجیتالی کردن و هوشمندسازی فرآیند عقد قراردادهای فولاد مبارکه با بهره‌گیری از فناوری‌های نوظهور، نیز از جمله دیگر اهدافی تعیین شده برای این وبینار است. این نشست، ۲۴ آذر ماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مراجعه کنند.

کد خبر: ۵۷٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha